sobota, 25 kwietnia 2015

✯ Zabawa i długie spotkanie ✯

Dziś wstałem w miarę późno bo około 09:00. Niektórzy wstają o 12:00, mi całkowicie starczy 09:00 :) Jak się obudziłem zjadłem śniadanie i zabrałem się za sprzątanie mojego pokoju. Później miałem chęć pośpiewać coś. Usiadłem przed keyboardzie i zacząłem grać. To jest super, tak jak skakanie na trampolinie :D Dzisiaj sporo czasu się na niej wygłupiałem (hahaha) :D Postanowiłem się w końcu ogarnąć, po czym z mamą pojechaliśmy do Kij :) Co prawda miałem tam iść z przyjaciółmi ale to nie wypaliło. Odwiedziliśmy ciocię a następnie z nią poszedliśmy popatrzeć jakieś rośliny ozdobne :) Mama planuje troszkę udekorować podwórko i chcę jej w tym pomóc. Całkiem lubię rzeczy typu ogródkowe sprawy ;) Po południu spotkałem się z przyjaciółmi. Sporo ciągłe gdzieś chodziliśmy. Mimo, że często chodzimy tymi samymi ścieżkami, nie nudzi mi się z nimi :) Zawsze jest jakiś powód do śmiechu gdy rozmawiamy (haha) Dzisiaj troszkę wspominaliśmy stare czasy :) Na dworze siedzieliśmy do około 22:00. Z rana bucham energia natomiast po wieczór jest na odwrót :D Tak czy inaczej fajnie było dłużej posiedzieć na dworze :) Z znajomymi planujemy zrobić ognisko na majówkę, która się już zbliża. Oby wszystko wypaliło ;) To wszystko z tego dnia, do zobaczenia jutro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz