czwartek, 2 kwietnia 2015

✯ Czas do pracy ✯

Tytuł posta brzmi nieco dziwnie :D Tak to nie żart, naprawdę biorę się do pracy :> Jejku tyle czasu minęło od ostatniego posta. Zapuściłem się strasznie w internecie. Bywało tak że w ogóle na niego nie wchodziłem. Chyba jest lepiej :) muszę jedynie zaakceptować niektóre rzeczy w internecie oraz nie przejmować się treściami znajdującymi się tutaj :) Przechodząc do tematu... Chciałbym pokazać, że i ja mogę sprawić coś dużego, oryginalnego. Od ostatniej (dłuuugiej) nieobecności wydarzyło się tak wiele zdarzeń / sytuacji, że gdybym miał to wszystko wypisać byłoby to bardzo bardzo długi post :D Nie będę pisać tu o tym że moje życie jest jak z bajki. Nie nie jest i wydaje mi się, że każdy człowiek nie ma perfekcyjnego życia. Zdarzają się te lepsze i gorsze dni :) Trzeba dawać sobie radę :3 
OK nie przedłużam :)) Mam pomysł : ten post będzie podsumowywał rok mojej nieobecności tutaj :D 
- Rok temu byłem na wyjeździe w górach i wtedy już nic tu nie pisałem (haha) chyba zapomniałem, że mam bloga :D Mijał powoli rok 2014 a ja ciągle coś w sobie zmieniałem :) Tak właściwie tamten rok był taki szalony i czasem spontaniczny, że dużo zdarzeń z niego nie pamiętam :D Zresztą dodałem trzy posty z początku wakacji 2014, więc pisze tam co było u mnie słuchać. Chcę bardzo przejść teraz do 2015 roku :D Pewnie dlatego bo mam sporo do opowiadania :) 
W tym roku też jestem otwarty na nowe zmiany. Zacząłem oglądać dużo ciekawych osób na polskim YouTube. Ostatnio również zmieniłem nieco swój styl :) A może by tak zrobić bloga modowego :D Może kiedyś... Tego roku jak i w poprzednim byłem w Sudetach (Szklarska Poręba) :) Było fantastycznie, ja wraz z moją mamą podekscytowani byliśmy krajobrazami. Szczerze to wolę góry od morza :> Ten wyjazd był na pewno okazją do zrobienia wielu zdjęć i nagrania jakiś filmików :D 
Jeśli chodzi o szkołę to współpracuje z moją szkołą :) Dostałem się do samorządu szkolnego, działam w szkolnym radiu, oj.. jakoś w trzeciej klasie gimnazjum chcę być zauważalny. kiedyś byłem małym, nieśmiałym chłopaczkiem teraz jest wręcz na odwrót :) Pod koniec tego roku chcę wystąpić w festiwalu piosenki w szkole *-* Ciekawe jak to wyjdzie. Zaczął się kwiecień.. Co dziwne w kwietniu musi być ciepło i słońce powinno świecić ale nie dzisiaj :D Dziś spadł śnieg XD jestem w szkou, nie wiem nawet jak to możliwe ale najwyraźniej wszystko jest możliwe :) Może w przerwę świąteczną zamiast chodzić na spacery będę lepił bałwana (hahaha). W tym miesiącu też mam egzaminy gimnazjalne. Muszę się wziąć ostro do nauki, bo to ja pracuję na swoją przyszłość. Troszkę boje się tych egzaminów :/ chociaż jest to motywacja do pouczenia się więcej ;) Po gimnazjum chcę iść do technikum turystycznego :) Kocham podróże i chciałbym kiedyś podróżować po świecie ale to już przyszłość. Ja tu miałem pisać o przeszłości :D 
Dobrze, wydaje mi się, że wiele nie ma tu już o czym ciekawego wspominać :) zawsze można zaglądnąć na mojego Facebooka i być na bieżąco do dodaje ;) 
Podsumowując jestem zadowolony z tego co się zdarzyło, podczas gdy nic tu nie publikowałem :) 
Teraz będę dzielić się moimi przeżyciami i uczuciami w następnych postach :) Jest przerwa wiosenna od szkoły to znajdę czas do pisania postów. 
Jeszcze tak na koniec: Nie zamierzam zostawić historii Andy'ego na trzecim rozdziale :D na pewno od czasu do czasu pojawi się coś nowego :) Nie będę pisać że rozdział będzie co np. niedzielę bo odkryłem, że jeśli chodzi o planowanie czegoś to nie potrafię dotrzymywać słowa #lol ,,Andy i niebieska kurtka'' pojawi się kiedy będę miał natchnienie i chęć do napisania dalszych jego historii :D 

To wszystko w dzisiejszym poście :) 
Jeśli macie do mnie jakieś pytania zapraszam na mojego Aska :) http://ask.fm/igorkluczyk

Igor Kluczyński 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz