poniedziałek, 27 kwietnia 2015

✯ Słońce też deszcz zapowiada ✯

Poniedziałkowy poranek zaczą się jak każdy inny. Nic specjalnego. Rano najczęściej czuć jeszcze nocny chłód. Z godziny na godzinę jest coraz cieplej. Od czasu do czasu jakaś chmura przykryje kawałek słońca. Szkoda, że w takie ładne dni trzeba siedzieć w szkole. Dobrze, że chociaż szkolny dziedziniec jest do dyspozycji :) Zatem dzień szkolny był na luzie. Po egzaminach mamy już spokój ;)  Dziś na fizyce graliśmy w grę "Rummikub" jak się nie mylę :) Jest to gra przy której trzeba troszkę pogłówkować. Ogólnie każda lekcja pociągała za sobą coś fajnego. Czuć było tą swobodę, że jest już po testach i możemy pozwolić sobie na chwilę odpoczynku (haha) Po szkole poszedłem do cioci obciąć włosy :) Teraz mam nieco krótsze niż przedtem. Według mnie wyglądają teraz fajniej, są bardziej odświeżone. Gdy wróciłem do domu odpoczęłem sobie trochę siedząc na ogródku i jedząc lody :)  Przed 17:00 pojechałem z mamą do pracy :) Nie było ciężko. Często praca wydaje się  fajna. Poczuć można to dorosłe życie, gdzie ciężko pracujesz na coś co daje później przyjemność :) Szybko skończyliśmy pracę, ponieważ chmury zbierały się i zmieniały swoją tonacje na coraz ciemniejszą. Po pracy pojechałem z mamą na szybkie zakupy. Gdy wychodziliśmy z sklepu padało niemiłosiernie :D  Dużo ludzi stało pod zadaszeniem, a ja z mamą mimo tego deszczu pobiegliśmy do samochodu :D Ludzie takie wtf co my robimy (hahaha) Śmialiśmy się z nich XD Przyjechaliśmy do domu i nadal padało. Nawet grzmiało. Ten czas tańczyłem do różnych piosenek, było zabawnie :D To był ciekawy dzień. Oby jutro nie padało ;) Dozobaczenia do jutra :)

Igor Kluczyński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz