niedziela, 26 kwietnia 2015

✯ Szybki niedzielny post ✯

Jest już całkiem późno. Zauważyłem, że większość moich postów powstaje po 23:00 :) No cóż tylko o tej godzinie mam czas coś napisać (haha) :D Praktycznie cała niedziela polegała na nic nie robieniu. Jak zawsze w weekendy wstałem tak, że zaspałem do kościoła. Długi czas dzisiaj oglądałem telewizję i standardowo słuchałem czegoś. Około 14:40 pojechałem z przyjaciółmi do Sulechowa na spotkanie do bierzmowania. Po spotkaniu z tego względu, że musieliśmy długo czekać na autobus postanowiliśmy pójść do domu na pieszo. Nie było złej pogody a więc mogliśmy spokojnie iść :) Po powrocie do domu  obejrzałem z mamą film. Gdy mama poszła później spać zacząłem oglądać MTV, aż do 23:00 gdzie następnie włączyłem TV i poszedłem do swojego pokoju ;) Niedawno jeszcze z przyjaciółmi rozmawiałem o ognisku, które chcemy zrobić. Napewno uda nam się wszystko załatwić. Jestem dobrej wierze :) Jutro trzeba iść do szkoły i zacząć nowy początek tygodnia. Wszystko się znów powtórzy, ale myślę że czas szybko upłynie jak zawsze :)  W takim razie to już wszystko co chciałem dziś napisać. Do zobaczenia do jutra :)

Igor Kluczyński



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz