sobota, 18 kwietnia 2015

✯ Domowo - wypiekowy dzień ✯

Dziś cały dzień byłem w domu. Nadal wszystko sobie powtarzam. Przedmiot po przedmiocie. Nie jest źle :) Czasem nauka daje korzyści. Teraz jednak dobrze byłoby się pouczyć przed testami :) Wszystko mam na luzie. Oprócz przypominania sobie materialu robiłem dużo innych rzeczy :) Grałem w GTAV i sporo śpiewałem piosenek z albumu ARTPOP. Obecnie oglądam artRave z Francji (hahaha) Jak już pisałem, mogę oglądać go ciągle i tak mi się nie znudzi :D Po południu z mamą piekliśmy i rozmawialiśmy o różnych tematach ;) Upiekliśmy dwa ciasta i babeczki :> Dziś był ciastowy dzień (hahaha) Tak naprawdę przez to, że cały czas byłem w domy w mgnieniu oka minął ten dzień :) Jutro jeszcze troszkę się pouczenie i będę miał spokój. Ten post będzie krótszy niż każdy inny a to przez to, że tak właściwe mało jest o czym pisać :D Jutro będzie może ciekawiej. Wierzę, że tak będzie :)

Igor Kluczyński 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz