środa, 15 kwietnia 2015

✯ Szkoła, nauka trochę luzu ✯

Właśnie skończyłem pisać rozprawkę na język polski :) Wczoraj post się nie pojawił, ponieważ po szkole byłem tak wyczerpany, że poszedłem spać (hahaha) :D Wczoraj z samego rana do około 18:00 byłem w Sulechowie, a dokładnie w szkole, bo o 17:00 było spotkanie z rodzicami odnośnie balu gimnazjalnego które skończyło się przed 18:00  :) Nic ciekawego się wczoraj nie działo. Jak wróciłem w końcu do domu poszedłem spać ;) Następnego dnia czyli dziś, znów to samo się wszystko powtórzyło. Chodzi mi o wstawanie, ubieranie się i pójście na autobus itp. Trochę to męczy ale da się przeżyć :) W szkole ku mojemu zdziwieniu lekcja mijała za lekcją. Szybko upłyną ten czas tam :) Po lekcjach poszedłem na korepetycje z matematyki. Gdy się skończyły zajęcia, niestety nie zdążyłem na autobus i miałem czekać 1 godzinę na następny, ale stwierdziłem, że nie będę czekać i poszedłem do pracy  mamy :) Idąc do niej podczas drogi śpiewałem sobie wiele piosenek ;) Stwierdziłem, że walić to co ludzie sobie pomyślą jak mnie zobaczą :) Gdy byłem już u mojej mamy w pracy akurat ją kończyła i mogliśmy jechać najpierw na mini zakupy i nareszcie do domu :D Szkoda, że nie zdążyłem na mecz, który był w Kalsku. Jak byłem na wsi wyszedłem z przyjaciółmi na dwór :) Naprawdę było fajnie bo pogoda jeszcze dopisywała :) Jakoś minął ten dzień ;) Chcę żeby jutro było ciepło bo nie chcę już nosić kurtki do szkoły (haha) :D
Jeszcze tak na szybko:
Nie pod każdym postem znajdować się będą zdjęcia. Ewentualnie film z YouTube będą :) Pisząc prosty na telefonie bardzo trudno jest mi dodać jakieś zdjęcia na bloga. Najczęściej się nie wczytują :< Spodziewajcie się więc jakiś materiałów z piosenkami na blogu od czasu do czasu w zamian za zdjęcia ;) to wszystko jak na dziś. Do zobaczenia jutro :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz