wtorek, 7 kwietnia 2015

✯ Praca, znajomi i jeeedzenie ✯

Jest już północ, myślałem aby napisać tego posta jutro (dziś) wieczorem ale napisze go teraz :) Rano zdążyłem zjeść na szybko jakieś śniadanie przy czym śmiałem się z bratem z wielu sytuacji i reklam XD Długo to nie trwało bo trzeba było pomóc tacie przy pracy na podwórku. Nie zabrakło też codziennych obowiązków do wykonania :) Zresztą każdy je ma tylko czasami nie chce się ich robić ( hahaha) :D Pomoc to pomoc, obowiązek to obowiązek. Fajnie jest w czymś komuś pomóc, czuć w tedy satysfakcję z tego, że się pomaga :) Po pracy musiałem się odświeżyć a następnie poszedłem do kuzynki :) Zawsze się pyta kiedy do niej przyjdę a więc odwiedziłem ją :D Jakoś zauważyłem ,że dzieci mnie lubią :> Dziś bawiliśmy się w piknik oraz szukanie różnych rzeczy :) Dziecięca wyobraźnia jest niesamowita. Czasami chciałbym być takim niezależnym, niczym przejmującym się dzieckiem :) Dzieci mają czas na wszystko, nie to co "zabiegani" dorośli (hahaha) :D Od razu od kuzynki poszedłem spotkać się z przyjaciółmi :) Zawsze miło jest się z nimi widzieć ;) Wyszliśmy na dwór, później nawet nie do końca planując przyszliśmy do ich cioci na kawę :D W tym tygodniu zdołałem odwiedzić sporo osób :) Jak pod wieczór wróciliśmy z powrotem do domu zjadłem dwa pyszne ciasta i żurek (mmmmm) kocham go :> Jeszcze na dodatek po świętach w domu jest pełno jedzenia :D Do mojego domu wróciłem później  niż przypuszczałem. Mieliśmy wiele tematów do rozmowy :D Jutro (dziś) już niestety wracamy do szkoły ale mam nadzieję, że nauka w gimnazjum szybko zleci :) Wszystko jeszcze przed mną :))

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz