sobota, 4 kwietnia 2015

✯ Świąteczny klimat ✯

W końcu u mnie świeci słońce :D Zza oknem jest coraz ładniej i mam nadzieję, że tak zostanie :) Zszokowany byłem tym, że kilka dni temu spadł śnieg :o Kwietniowy śnieg to chyba coś rzadkiego do zobaczenia XD Już jak święta wielkanocne się zbliżały trzeba było powoli szykować jakieś potrawy oraz ozdoby, zresztą wiosennych porządków też nie zabrakło :) Wczoraj z mamą robiliśmy babeczki i chyba nam wyszły (haha). Dzisiaj dopiero będę je dekorować. Niestety to przyznam ale nie czuję klimatu świąt, choć po tytule posta można myśleć coś innego :D Tego roczne święta to jednak nie to samo co kiedyś. Próbuję jednak nie narzekać, fajnie, żeby podczas wolnego było ciepło :) Wielkanoc każdemu kojarzy się z czymś innym, mi się z czekoladą oraz bukszpanem :) Będę musiał odświeżyć mój pokój. Chcę aby i on obudził się do życia :D Ostatnio jak byłem w Rossmannie znalazłem tam mega pachnące świeczki *-* Kocham wszystkie świeczki zapachowe i myślę, że kupię sobie kilka do pokoju :) Już teraz mam ich z około 30-stu :D Nie chcę aby ten post był mega długi, a więc życzę wam szczęśliwych i spokojnych świąt wielkanocnych. Abyście i wy otworzyli  się na jakiekolwiek lepsze zmiany :) To idealny czas na nie ;) 

Igor Kluczyński 

 
Nasze babeczki :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz