niedziela, 5 kwietnia 2015

✯ Śniadanie, babeczki i inne słodkie słodkości ✯

 Uwielbm wielkanocne śniadania. Rzadko kiedy zdarza się u mnie, że cała rodzina może spokojnie usiąść przy stole bez żadnego pośpiechu. Zazwyczaj każdy nie ma na coś czasu. Dlatego święta wielkanocne przy rodzinnym stole są najlepsze :) Najlepszy z święconki jest chleb i masło (hahaha) :D Jeszcze ten barszcz świąteczny był taki pyszny :> Po śniadaniu miałem czas dla siebie. Poszedłem do studia posłuchać jakieś muzyki i pośpiewać sobie coś :) to mnie uspokaja i relaksuje. Dopiero około 18:00 z rodzicami poszliśmy do wujka i cioci na 40-dziesiątkę :) było tam pełno jedzenia, ale i tak dużo nie jadłem :> musiałem wziąść koniecznie makaron z szpinakiem i schabowego z serem i pieczarkami :D jestem fanem wszelkich makaronów :)
Jeszce tyle ciast na stole było, że nie można było go nie wziąć :3 Impreza była spokojna, jedynie tuż po północy słyszałem pisk z dołu. Trochę się wystraszyłem bo nadal nie wiedziałem o co chodzi. Dopiero jak wujek do wszystkich na górę przyszedł z butelką wody uświadomiłem sobie o co chodzi XD lany poniedziałek już dziś :> chcę kogoś serio teraz obalać XD (haha) o 01:30 byłem już w domu i skończyłem z mamą oglądać film "plan gry" :)
Zaraz lecę spać  ✯✯✯
To był bardzo ciekawy dzień, ale już się skończył i pora przywitać nowy :D
✯ DOBRANOC ✯

Igor Kluczyński



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz