sobota, 11 kwietnia 2015

✯ Muzyka to coś co kocham ✯

 Muzyka to coś co kocham. Każde nowe doświadczenie z nią jest inne, takie niesamowite, dające do myślenia. Każde słowa muszą zaskakiwać, ludzie muszą je kupić.. Sztuka nie jest taka łatwa na jaką się wydaje. Sztuka to drewno albo diament. Ty wybierasz jak ją dostrzegasz.


Dziś chciałem napisać coś innego niż zawsze :) Coś co jest  częścią moich spostrzeżeń do muzyki i całej jej kultury. Dzisiaj będąc jeszcze w domu grałem sporo na keyboardzie :) Kocham te uczucie gdy grając jakikolwiek utwór pokazać można w nim siebie. Śpiewałem, gdy nikogo nie było w domu. Zresztą jak ktoś jest to też śpiewam. Śpiewam wszędzie, więc każdy o mnie może sądzić co chcę, jestem silny. Około 17:30 rodzice pojechali do kuzyna na urodziny, ja właśnie musiałem jeszcze zostać. Już od jutra normalnie będę mógł wyjść na dwór. Pójdę na mecz, który będą grali u mnie na wsi ;) Oby było słonecznie jak dziś :D Jutro wszystko się zobaczy. Wracając... Po tym jak muzyka mnie pochłonęła musiałem chwilę się pouczyć :/ Jestem zaniepokojony tym ile rzeczy mam zaliczyć. Nie było mnie tylko przecież 2 dni :/ Trzeba będzie wziąć się intensywnie do pracy i nie chodzi mi tu koniecznie o szkole ;) W krótce się o wszystkim dowiecie. Wszystko w swoim czasie...

Igor Kluczyński







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz