niedziela, 3 maja 2015

✯ Znów ognisko, praca ✯


Dzisiejsza pogoda była rewelacyjna :D Świeciło słońce i powiewał letni wiaterek. Było w sam raz na wyjście gdzieś na dwór :) Wcześnie rano wstałem i z mamą pojechałem do pracy. Fajnie jest zarabiać swoje pierwsze pieniądze. Po południu byłem już w domu. Odpoczęłem trochę i wyszedłem z przyjaciółmi na dwór. Poszedliśmy do Kij spotkać się z znajomymi :)  Oglądaliśmy mecz, który akurat tam się odbywał. Po pierwszej połowie gry przyjechała moja mama i znowu pojechaliśmy do pracy. Szybko nam poszło, więc szybko wróciliśmy. Obok domu mój brat z kolegą rozpalili ognisko. Przysiadłem się do nich i zacząłem smażyć chleb ;) Skakaliśmy na trampolinie i słuchaliśmy muzyki. Było fajnie :) Pod wieczór posprzątaliśmy rzeczy z dworu i zaczęliśmy oglądać TV. W ten sposób minęła majówka, jutro znów trzeba zacząć tydzień i iść do szkoły. Jakoś trzeba to przecież przeżyć :D 

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz