piątek, 22 maja 2015

✯ Zielona Góra, podania, autobusy ✯

Szalony dzień :) Pierwszy raz tak wcześnie piszę posta :D Dzisiaj złożyłem podania do szkół ponadgimnazjalnych. Jedno w Sulechowie, drugie w Zielonej Górze :) Do ZG pojechałem z koleżanką z klasy :) Długi czas jeździliśmy autobusami :D Naprawdę sporo czasu się dziś najeździliśmy (hahaha) Co by było bez tych autobusów :> Udało mi się złożyć podanie tam gdzie chciałem, lecz mojej koleżance nie :( To jakaś kpina co niektóre szkoły robią. W Internecie pisało, że sekretariat otwarty  jest do godziny 18:00. Gdy przyszliśmy tam ok. 16:00 był już zamknięty :/ To było bardzo dziwne. Mam nadzieję, że jutro przyjmą jeszcze jej podanie :)) Do domu wróciłem ok. 17:20 :) Posłuchałem sobie chwilę muzyki i pośpiewałem sobie przy okazji ;) O 20:00 idę do kuzynów na nockę, a jutro w sobotę będą dni Sulechowa :) Idę na koncert zespołu : Trzynasta w samo południe i na Dode :) Napewno będzie super ^^ Ten dzień był szalony i zarówno troszkę zabawny :D

Igor Kluczyński 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz