niedziela, 24 maja 2015

✯ Rock, Doda, motoryzacja - czyli o dniach Sulechowa ✯

Niestety kończy się już ten tydzień. Szkoda bo był niesamowity :D Tak wiele mnie spotkało w ciągu tego czasu :> OK zaczynając :) Wczoraj nocowałem u kuzynostwa. Było fajnie :D Czesto chodziliśmy obok kur i świń :) Jestem ze wsi i jestem z tego dumny XD Kuzyn dał mi później przy okazji kilka sadzonek drzew :D Lubię drzewka :3 Byłem u nich od piątku do soboty :) W sobotę byłem naprawdę podekscytowany *-* Były wtedy dni Sulechowa :D Po 13:00 byłem przy ratuszu i oglądałem motocykle oraz samochody zabytkowe :) Niektóre pojazdy były serio interesujące :D Moi rodzice przyjechali motorem i ustawili się obok innych motocyklistów. Kiedy chodziłem po centrum spotkałem Sztabę z kanału na Youtube, 5 sposobów na.. :) Zrobiłem sobie z nim zdjęcie i dostałem autograf ;) Gdy zbliżały się godziny nocne byłem strasznie najarany, buchałem szczęściem :D Zająłem sobie miejsce przy scenie :) Byłem tam z ekipą przyjaciół, więc było jeszcze fajniej :D Czekaliśmy na pierwszy występ. Jako pierwszy zagrał holenderski zepsół rockowy, następnie trzynasta w samo południe :) Oba zespoły były mocne :D Nie słucham rocka ale ich muzyka spodobała mi się :> Po rocku przyszedł czas na Dode z trasą koncertową RIOTKA TOUR :) Jej koncert był super :D Krzyczałem i machałem rękami.  Byłem fajnie usytuowany bo stałem właśnie obok sceny :) Doda dała czadu, był ogień, konfetti i dobra muzyka ;) Zrobiłem kliknięcie zdjęć :) Występ skoczył się po 23:00, po czym z przyjacielem poszedłem za scenę :) Czekałem aż wyjdzie bo chciałem jej autograf i z nią zdjęcie. Byliśmy tam do 23:30 po czym poszliśmy do domu bo nie chciała wyjść. Szkoda trochę no ale trudno :) Tak w ogóle nocowałem u Kuby mojego przyjaciela na spontanicznie bo nawet nie myślałem aby tego dnia u kogoś nocować :D Tak czy inaczej przed północą byliśmy u niego w domu :)  Następnego dnia czyli w niedzielę (dziś) (hahaha) do domu wróciłem po południu :) Przyjechali wtedy do nas goście z Zielonej Góry :) Chwilę u nas siedzieli, później wszyscy pojechaliśmy do Górzykowa :) To bardzo ciekawa wieś :D Nawet nie wiedziałem, że mają tam takie interesujące rzeczy :3 Chodziliśmy po wiosce dość sporo czasu z czego przeszliśmy kilka kilometrów (hahaha) :D Przyznaję, Górzykowo to ciekawe miejsce do spokojnego odpoczęcia. Najbardziej podobał mi się widok z punktuwidokowego na lasy, Odrę i winnice oraz łąki oczywiście ^^ Jeszcze co mnie uwiodło to domy. Ludzie którzy tam mieszkają nie mają domów, oni mają pałace XD Naprawdę każdy dom był przepiękny, jak z bajki ^^ Gdy w końcu nadszedł czas na koniec tej wycieczki wróciliśmy do domu i dorośli odpalił ognisko :) Było przyjemnie ;) Ten tydzień zalicza się do jednych z najlepszych tygodni w w historii, mam nadzieję, że nie jeden taki przedemną czeka :D Jutro jadę do Wrocławia na wycieczkę :> Znów będzie miał coś fajnego o czym mógłbym napisać :) Wszystko okaże się jednak jutro więc dozobaczeni trzymajcie się ! :D

Igor Kluczyński 

Ps: przepraszam za jakiekolwiek błędy i niejasności w tekście. Pisze szybko a mój sprzęt jak to sprzęt czasem wadzi :) Myślę, że zrozumiecie :) xoxo 




1 komentarz: