czwartek, 21 maja 2015

✯ Co po gimnazjum? Nudny dzień ✯

Już jestem zdecydowany gdzie składam podania do szkół ponadgimnazjalnych :) Jedno w Sulechowie, drugie w Zielonej Górze :) Bardziej jakoś wolałbym pójść do ZG :> Duże miasto to duże miasto. Jeszcze wiele było by tam przed mną :D Wczoraj i dziś dzień był bardzo nudny :( Jedną z rzeczy które mnie denerwują jest poczucie nudzenia się :/ Ja zawsze lubie gdy coś się dzieje. Gdy jest coś fajnego do zrobienia :) Niestety te dwa dni takie były :c W szkole mało pracujemy. Wakacje zbliżają się przecież dużymi krokami. Jedynie o czym mogę jeszcze napisać to to, że wczoraj i dziś byłem na próbie z samorządu szkolnego na temat scenek na uroczystość szkolna :>> Będzie ciekawie. Jutro jadę z koleżanką do Zielonej Góry złożyć podania :) Razem zawsze raźniej :D Dziś krótki post, jutro będzie dłuższy bo będzie o czymś pisać :3 Będzie git i tak jestem nastawiony :)

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz