sobota, 16 maja 2015

✯ Przygotowania, urodziny ✯

Późne wstawanie nie jest źle :) Czasem warto jest  sobie dłużej poleżeć w łóżku. Korzystajmy puki możemy, zwłaszcza w sobotę :>> Dzisiejszy dzień był bardzo produktywny. Przygotowywałem rzeczy na mój szkolny występ o którym tak sporo piszę :) Zrobiłem dwie maski, pas i nadmuchałem trzydzieści balonów :D  To chyba dobrze wyjdzie, bynajmniej ja jestem ze wszystkiego zadowolony ;) Około 17:00 poszedłem do przyjaciółki na urodziny w Niekarzynie. Było ciekawie :D Poznałem kilka interesujących osób i wybawiłem się przy głośniej muzyce :) Jednak na samym początku zrobiliśmy ognisko. Później pod wieczór dużo tańczyłem, wszyscy tańczyli :3 Bardzo lubię tańczyć, zwłaszcza na imprezach ^^ Po 23:00 przyjechałem do domu z imprezy z rodzicami bo po mnie przyjechali :) Każdą godzinę tego dnia w jakiś sposób spędziłem bardzo kreatywnie i ciekawie :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz