wtorek, 19 maja 2015

✯ Zawody, urodziny babci ✯

Dziś na stadionie rekreacyjnym w Sulechowie odbyły się zawody międzyszkolne w różnych konkurencjach :) Ja brałem udział w biegu na 1500 metrów. Tego dnia było bardzo ciepło i słonecznie :) Dzisiaj nie spakowałem żadnych książek ani zeszytów bo zwolniony byłem z całego dnia przez zawody ;) Atmosfera tam była czasem spięta, a czasem luźna. Ja jednak należałem do luzaków (haha) XD Ze wszystkim  podchodziłem ze spokojem. Gdy nadszedł już czas na konkurencję biegowe na 1500 metrów ustawiłem się tam gdzie miałem i na znak sędziego pobiegłem.. Zająłem ostatnie miejsce (hahahaha) XD  Zadowolony jestem z tego, że zdołałem ukończyć ten bieg bez żadnych utrudnień. Dałem z siebie tyle na ile mogłem z siebie dać :) Po biegu przebrałem się i poszedłem na przystanek. Spotkałem tam przyjaciółkę :D Miałem z kim pogadać przez jakiś czas :) W domu byłem około 12:00 :> Fajnie byłoby tak kończyć lekcje :>> Długo później  oglądałem TV :) Po 18:30 poszedłem z mamą do babci bo  miała urodziny :D Wypiłem herbatę i chwilę pobawiłem się z młodszą kuzynką w różne gry :) Było fajnie. Ten dzień był taki rekreacyjny :)

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz