środa, 6 maja 2015

✯ Dzień UE, czas ✯

Dzień był bardzo przyjemny ;) Przyznam, że nawet bardzo podobał mi się ten dzień :D W poniedziałek i wtorek dzień upłynął równie szybko a przedewszystkim dobrze. Było gorąco :) Dzisiaj u mnie w szkole były dni Unii Europejskiej . Na głównym holu szkoły znajdowały się stanowiska poszczególnych krajów UE. Były ciekawostki o krajach unijnych oraz bardzo dużo jedzenia :D W tle grała muzyka. Była to taka impreza szkolna . Z  tej okazji do mojej szkoły przyjechali uczniowie z Niemiec z programu wymiany :) Fajnie, że mogli zobaczyć naszą szkołę i jej okolice
Byli też w mojej wiosce bo tam nocowali (jak kiedyś izraelici z programu wymiany w szkole :D)   Na dniach UE nie było nudno, było co robić ;) Szkolny dzień zaczął się pierwszymi 4 normalnymi lekcjami :) Później mieliśmy 50 min przerwy na oglądanie stanowisk ;) To była ostatnia tego typu impreza w szkole za moich czasów :D   Jeszcze tylko 2 miesiące i wakacje :D 5 miesięcy nowa szkoła :D tyle mnie jeszcze czeka :> Co do bloga chce być systematyczny i dodawać regularne posty. Muszę tylko wcześniej je pisać :) Zawsze jakoś brak mi czasu. Pora to zmienić, będzie dobrze :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz