poniedziałek, 11 maja 2015

✯ śmiechowo, myśląco ✯

Dzisiaj sporo się śmiałem. Wraz z koleżanką śmialiśmy się ze wszystkiego :D Dosłownie XD Bawiły nas proste słowa lol Lubię się czasem mocno z czegoś pośmiać. Dziś mówiliśmy o #crash'ach :) Przyznam, że nie było mnie na ostatniej lekcji (haha) Z Karoliną wysiedliśmy na dziedziniec szkoły, bo była bardzo ładna pogoda. Było ciepło :) Siedzieliśmy i rozmawialiśmy. Śmiechu oczywiście nie zabrakło :D Po szkole poszedłem do kolegi odebrać zeszyt. Chwilę pogadaliśmy i pograliśmy w GTA IV. O 16:50 wracałem do domu. Rodzice pod wieczór rozpalili ognisko a ja myślałem. Więc... będę musiał się szybko spiąć i przygotować coś na mój występ w szkole :) Chcę aby był inny niż każde, jedyny w swoim rodzaju :> Będzie fajnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli :D I oby tak było. Szukam jedynie osób gotowych do wystąpienia ze mną :) Jutro nam próbę więc jest OK ;) Występ jest już w najbliższy poniedziałek, dużo czasu nie zostało. Pora wziąć się do roboty... Skąś muszę czerpać inspiracje :)

Igor Kluczyński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz