poniedziałek, 18 maja 2015

✯ the ART of IGOR ✯

To najpiękniejszy i najlepszy dzień mojego życia *-* Jestem taki podekscytowany :D Spełniłem znów swoje marzenie :> Jednak moja ciężka praca nie poszedła na marnie :) Jestem ze wszystkiego tak strasznie zadowolony :,) Na festiwalu piosenki w szkole śpiewałem utwór "ARTPOP" z repertuaru Lady Gagi. Rezultatem moich pasji i współpracy z innymi zdobyłem wyróżnienie, z czego jestem mega, mega, mega dumny :D Nie liczyłem nawet na nie, ponieważ moi znajomi śpiewali o wiele lepiej niż ja :) Za wszystko wszystkim bardzo bardzo dziękuję <3 To było niesamowite gdy tak wiele osób ciepło i wiernie mnie wspierało. To mnie umacnia :) Podczas mojego występu towarzyszły mi brat i jego kolega :) Doceniam to, że coś dla mnie zrobili i poświęcili się aby mi pomóc :3 Śpiewałem dwa razy, bo widownia chciała abym drugi raz zaśpiewał. Uważam, że za drugim razem było jeszcze bardziej magicznej. Tego nie da się opisać *-* Połowa widowni wstała i wszedła na scenę tańcząc i machając dłońmi :) Byłem zaskoczony :D Wyglądało to naprawdę niesamowicie :D Ja jak i inni napewno są podekscytowani tym dniem :) Coraz bardziej przyzwyczajam się do występów przed publicznością. Odczuwam z razu na raz mniejszy stres. Zdobywam cenne doświadczenie i pewność siebie. To oznacza, że jest dobrze :) Żyje się tylko raz i każda okazję, którą podsuwa los, powinno się wykorzystywać w 100 % :) Dziś spotkało mnie to wszystko o czym mogłem kiedyś sobie pomarzyć :D Jednak czasem marzenia stają się rzeczywistością, trzeba mieć tylko chęci :)


" Najważniejsze jest to aby spełniać marzenia. "


Igor Kluczyński



1 komentarz:

  1. Dla mnie to też był najlepszy dzień mojego życia.
    Pamiętam go jakby to było wczoraj.
    Dziękuje za motywacje jaką mi dałeś za kulisami.

    OdpowiedzUsuń