niedziela, 10 maja 2015

✯ Lazy day, imprezka ✯ *

Pisze tego posta już po północy. Niedawno temu goście poszli już do domu, zaraz o tym napisze ;) Szkolny dzień był bardzo luźny. Jedynie co dziś na lekcjach robiłem to napisałem co nieco na niemieckim i pisałem sprawdzian :) Pozatym każda inna lekcja była wolna. Cieszę się że jest już weekend :D Jutro jadę do Zielonej Góry. Napewno będzie fajnie :3 Po szkole pojechałem do pracy. Około 19:00 wyszedłem już z przyjaciółmi na dwór :) Bardzo długo spacerowaliśmy, aż mnie teraz nogi bolą. Od chodzenia i zakwasów. Wczoraj przesadziłem z  bieganiem XD Byliśmy na dworze do 22:00. Po powrocie do domu moi rodzice mieli gości. Chwilkę zająłem się młodszymi gośćmi i po około godzinie wszyscy pojechali do domu. Było fajnie bo było ognisko i moja ulubiona grecka sałatka :> ciekawie spędziłem ten dzień :)

Igor Kluczyński

* post powstał w  piątek (08.05). Kończę go dziś ponieważ w piątek zabrakło mi czasu na dokończenie go :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz