piątek, 31 lipca 2015

✯ Home / aplikacje ✯

Hejka, ostatnio większość czasu w tym tygodniu spędziłem w domu, bądź na podwórku obok domu. Mimo to nie mam czasu się "ogarnąć". Ułożyć włosy, założyć soczewki, fajnie się ubrać, po prostu "looking good and feeling fine" NIE.. W tym tygodniu jestem leniwy trochę leniwy aby to zrobić, zresztą moje wstawienie z łóżka prawie po południu sprawia, że nie opłaca się tego robić :D (hahaha) Jutro od rana będę już na nogach więc wezmę się za siebie i swoje wakacyjne postanowienia :) Dziś ostatni dzień lipca, jutro pierwszy dzień sierpnia. Czas bardzo szybko płynie. Za miesiąc zaczynam nową szkoła, dziwnie się czuję. Trzeba będzie jakoś sobie rozplanować sierpień aby zrealizować większość moich pomysłów, które krążą mi po głowie :) Mam tyle możliwości, muszę z nich korzystać. OK jeśli chodzi o moją działalność w internecie, ostatnio zacząłem korzystać z takich aplikacji jak Instagram i Snapchat :) Poniżej znajdziecie moje nicki do tych aplikacji, zapraszam! :)

Instagram: igorkluczyk
Snapchat: @igorkluczyk

Ostatnio myślałem o moim blogu i doszedłem do wniosku, że częściej będę dodawać na niego TAGi oraz inne tematyczne posty aby było ciekawiej :) Już mam kilka fajnych pomysłów, wystarczą tylko chęci...

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz