środa, 29 lipca 2015

✯ Jeszcze się uczę ✯

Hejka, ten post będzie próbnym postem, choć będzie wyglądać jak poprzednie :) Zmierzam do tego, że w poniedziałek kupiłem sobie nowy telefon i zainstalowałem na nim aplikacje Blogger'a która chciałbym przetestować :) Dobra biorę się do roboty... W niedzielę nic nie robiłem nie było kompletnie o czym pisać. Następnego dnia w poniedziałek prawie cały dzień byłem w Sulechowie :) O 10:00 odwiedźiłem mojego przyjaciela. Byłem u niego dość sporo czasu, a z tego względu, że ma remont w domu i nie było nic do roboty poszedłem z nim do sklepu kupić materiał do robienia gumowych bransoletek :) Jak ostatnio pisałem, wkręciłem się w robienie tych ozdób. Razem zaczęliśmy je robić przy czym rozmawialiśmy i śmialiśmy się przy okazji. Około godziny 16.00 poszedłem kupić telefon. Kupiłem Sony Xperia E3, poprzednio miałem Sony Xperia E. Do tej pory jeszcze się uczę i poznaje nowe funkcje tego telefonu, ale jak na razie bardzo dobrze spełnia swoje zadanie :) Warto było ciężko pracować aby zarobić na niego. Po zakupach spotkałem się z przyjaciółmi z którymi się umówiłem nieco później. Poszedliśmy na pizze, a następnie trochę pochodziliśmy po mieście. Było zabawnie, w końcu fajniej jest spotykać się w ekipie :) W Sulechowie byłem do 22:00. Sam nie wiem jak mogłem tak długo tam siedzieć,  zresztą, że moi rodzice się na to zgodzili :D Wróciłem spokojnie i bezpiecznie do domu po czym poszedłem spać, następnego dnia czekała mnie praca.
A więc jak już piszę, w wtorek rano byłem z tatą w stajni. Było tam trochę do roboty więc pomagałem. Gdy po południu skończyliśmy resztę dnia spędziłem w domu. Odwiedził mnie kolega z którym skakałem na trampolinie. Dzisiejszy dzień też w większości przesiedziałem w domu, lecz najpierw około 14.00 byłem na wizycie u dentysty z mamą. Sporo tam czekaliśmy bo, aż godzinę! :o Jestem osobą cierpliwą, więc jakoś to przebolałem :) Resztę dnia kosiłem trawnik na podwórku. W ten sposób znów upłynęło sporo czasu. Ostatnio naprawdę mi go braknie, a dziwne bo są wakacje. Muszę zacząć planować sobie dni, będzie mi wtedy łatwiej odkładać cenny czas na naprawdę ważne rzeczy :) Pisząc tego posta czułem się swobodnie, gdyż płynnie wszystko pisze, bez żadnych przycięć i utrudności :) Muszę jedynie przyzwyczaić się do stylu pisania na klawiaturze w nowym telefonie. Za niedługo zacznę częściej dodawać coś nowego na mojego Instagrama i Tumblr'a :) O wszystkim będę was informował. To wszystko z mojej strony, dozobaczenia w następnym poście!  :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz