niedziela, 19 lipca 2015

✯ I CAN'T ✯

Postanowiłem tak nazwać twego posta. Wczoraj pisałem posta i stwierdziłem, że piszę wszystko za konkretnie. Czasem czuję się jakby moja twórczość była żałosna, że nikogo nie obchodzi. Próbuje nadal myśleć pozytywnie. Jest ktoś kto daje mi motywację do dalszego działania :) Szybko i KONKRETNIE napisze co ostatnio się działo. Praca ostatnio nad mną przeważa, jednak satysfakcją jest mieć swoje ciężko zarobione pieniądze :) Nie wyrobiłem się i nockę u kuzynostwa musiałem przełożyć na następny dzień. Odpoczęłem troszkę, nie ma to jak babciny spokojny ogródek.  Następnego dnia wróciłem do domu, miałem gości. Był u mnie     mały kuzyn z którym oglądaliśmy bajki i słuchaliśmy muzyki :) Dzień miłą szybciej niż myślałem. Dziś też zresztą miałem gości. Fajnie jest spotykać się z rodziną w weekendy. Przyznaje, ostatnio przez coś nabyłem wadę. To głupia wada i wstyd mi za nią, ale wiem, że gdybym był stanowczy nie byłoby jej. Pod wieczór puściłem sobie fajną muzykę, robiłem to co kocham najbardziej. Czuję sie tak bardzo pewny siebie, tak bardzo kreatywnie, ale tylko w moich myślach. Potrzebuje ciężkiej pracy z dobrymi ludźmi by stworzyć coś artystycznego. Krok dla sztuki wydaje się który, pozornie. Tak, będę kończyć tego posta i przyznaje szczerze jestem z niego zadowolony :) Lubię w moich treściach odnosić się do moich przemyśleń i inspiracji. W końcu o tym jest ten blog.

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz