środa, 1 lipca 2015

✯ Opalanie, spacery, słoneczny dzień ✯

5 dzień wakacji :) Jeszcze chwila i tydzień za nami. Dziś było bardzo słonecznie, to był wspaniały czas by wyjść z domu w krótkich ubraniach na podwórko się poopalać :D Ogólnie wstałem o 10:00 i zacząłem sprzątać. Gdzieś tak po 13:00 dopiero wyszedłem na podwórko :) Trzy godziny byłem na słońcu, więc mam nadzieję że przyniosło to jakieś efekty :D Zresztą już je chyba trochę widać :D Dobrze, że nie spaliłem sobie za bardzo skóry. Wtedy było by boleśnie.
Po południu spotkałem się z przyjaciółmi :) Od czasu do czasu gdzieś chodziliśmy, czasem siedzieliśmy na huśtawkach. Ogólnie nic ciekawego. Mieliśmy plan aby zrobić dziś grilla, lecz jednak jutro go zrobimy :) Pod wieczór temperatura powietrza zmalała. Bywało chłodnawo, choć lepsze to niż burza :) Później każdy rozszedł się do swojego domu. Nie wiem jak ale strasznie szybko miną mi ten dzień. Muszę chyba zacząć wcześniej wstawać :D Jutro jeśli będzie słonecznie poopalam się jeszcze troszkę i poćwiczę tak dla lepszego samopoczucia :)  Brakuje mi jeszcze tylko sprawnego roweru.. Hmm coś się wymyśli :)

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz