wtorek, 15 września 2015

✯ WRACAM! / nowa szkoła ✯

Hejka,  wracam na bloga po całym sierpniu i dwóch tygodniach września nieobecności :) Szczerze mówiąc nie polegało to na tym, że byłem zbyt leniwy by coś wtedy dodać, NIE.  Stwierdziłem, że sierpień będzie czasem gdzie nie będę musiał czuć się uzależnionym od jakichkolwiek czynników, początek września natomiast był bardzo pracowity. Wracając do sierpnia; odpoczywałem, leniłem się w domu na dworze, wszędzie. Korzystałem z słonecznych dni puki jeszcze były :) No i skończyło się.  Wakacje dobiegły końca i trzeba było pójść do szkoły na rozpoczęcie. Chodzę do technikum o profilu Hotelarskim :) Nie narzekam, to ciekawy kierunek ale kto jak woli :D W pierwszym tygodniu z nową klasa zorganizowaliśmy spotkanie integracyjne gdzie mogliśmy się lepiej poznać :) Zresztą mija już drugi tydzień kiedy chodzimy do nowej szkoły i relacje klasowe są bardzo pozytywne :) Nauczyciele też są naprawdę w porządku, co prawda niektórzy bywają wymagający ale to chyba dla naszego dobra (hahaha) :D To już wszystko co chciałem wspomnieć o szkole w tym poście, przejdę teraz nieco w kierunku życia poza szkolnego :) Ostatnio bardzo często jeździłem gdzieś na rowerze, prawie codziennie jechałem gdziekolwiek i przyznam, to jest niesamowita forma spędzania wolnego czasu :D Podczas takich wycieczek po okolicy mojej wsi zdążyłem odkryć nowe i interesujące miejsca o których nawet nie wiedziałem :D Osobiście mega polecam :) Przed rozpoczęciem roku szkolnego kupiłem sobie kreatywną książkę:  "zaniszcz ten dziennik wszędzie". Mam też pierwszą część "zniszcz ten dziennik" ale jeszcze w nim nic nie robiłem, moja kreatywna zabawa z tą książką rozpoczęła się na ZTDW :) Niestety po rozpoczęciu roku mam tak mało czasu, że odłożyem ten egzemplarz na bok.  Teraz muszą poukładać rzeczy związane z nauką i innymi szkolnymi sprawami. Oczywiście nie zostawię dziennika w stanie jakim obecnie jest, wrócę do niego niebawem :D Szybko jeszcze wspomnę o urodzinach Tomka które miał 13.09 :) Tort wyglądał świetnie, mama na talent :D Poniżej macie zdjęcia :) Niestety impreza szybko się skończyła, bynajmniej tak się wydawało. Czas niestety znów szybko zleciał, jak zawsze :) Najważniejsze, że był weekend i impreza w dodatku do tego :D Myślę, że jeżeli w tym roku szkolnym będę systematyczny, zawsze znajdę chwilę na napisanie czegoś ciekawego tutaj :) Oczywiście pamiętam o różnych postach typu TAG które chciałbym niebawem publikować, ale to niebawem :) To wszystko w tym poście, jeżeli chcecie częściej śledzić moją aktywność zapraszam na portale poniżej ⬇

 Instagram: igorkluczyk 
 Snapchat: @igorkluczyk

Igor Kluczyński

2 komentarze:

  1. Tęskniłam :* kiedy się widzimy?
    CLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :D Ja również, dawno się nie widzieliśmy. Trzeba będzie nad tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń