sobota, 25 lipca 2015

✯ Dziękuję! / imieniny ✯

Hejka, posta chciałbym zacząć podziękowaniami dla czytelników mojego bloga. Dziś na blogu wybiło 50 wyświetleń!!  :D Jestem zaskoczony a zarazem podekscytowany! To naprawdę wiele dla mnie znaczy, ponieważ wiem, że moja działalność na tej stronie kogoś interesuje :) Jeszcze raz serdecznie dziękuję! X Dzisiaj imieniny obchodzili moi rodzice, była mała impreza :) Przyjechało kilka moich kuzynów i kuzynek którymi się opiekowałem :D Impreza szybko minęła, zresztą dochodzi druga w nocy a rodzice nadal jeszcze rozmawiają z gośćmi którzy u nas nocują :) Zachwile idę spać, jednak opiekowanie się młodymi bywa męczące, lecz warto było. Nie myślałem aby pisać tego posta tak późno, jednak z radości musiałem go napisać. Mobilizacja to coś czego potrzebowałem.

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz