środa, 23 września 2015

✯ Szkoła ✯

Hejka, dzisiaj post o dniu w mojej szkole. Tak wiem, wiele osób nie lubi myśleć na ten temat będąc już poza jej terenem, ale dużo też będzie tu o ciekawych rzeczach które robiliśmy :) Zresztą postanowiłem sobie, że posty będe pisać często i mam zamiar tego dotrzymać. No więc, mimo, iż dziś jest środa i mam w tym dniu kilka cięższych lekcji to był całkiem luźny dzień :) Mówiąc ciężkie chodzi mi o Matematykę i Język Polski. Z matmą jest tak, że czasem kojarzę coś za czasów gimnazjum, i umie obliczyć dane działanie. Na szczęście przerabiamy pierwiastki, które wydają być się naprawdę łatwe :) Język Polski w gimnazjum i technikum to dwie całkiem inne bajki. W szkole średniej jest naprawdę wysoka dyscyplina. Na pierwszych lekcjach zdołałem to zobaczyć oraz stwierdzić, że raczej będzie trudniej niż myślałem. Ten dzień jednak udowodnił mi, iż Polski potrafi być ciekawy oraz mogę nauczyć się wiele rzeczy. Dobra kończę pisać o tych dwóch lekcjach bo coś mi nie wychodzi (hahaha) Tak krótki tekst pisałem około 20 minut :o Zatem pozostałe lekcje to pikuś. Nie mieliśmy historii i z wolną godzinę :D Przez ten czas cześć klasy i ja byliśmy w Tesco. Później chwilę rozmawialiśmy z pozostałą klasa. Szybko minąło to wszystko po czym musieliśmy wracać z powrotem na lekcje. Końcówka Wok-u i Wdż były nawet nie odczuwalny. Nie praktycznie nie robiliśmy od rozmawiania :) Od czasu do czasu robiliśmy selfie z niektórymi osobami. Było zabawnie. Po skończonych lekcjach wróciłem autobusem szkolnym do domu. Naprawdę bardzo mnie to zdziwiło, że zawiózł mnie pod sam dom (hahaha) :D Będę musiał częściej jeździć tym autobusem :) W domu chwilę oglądałem TV po czym poszedłem spać. Nie wiem czemu tak nagle zrobiłem się taki zmęczony. Wstałem około 20:20, a następnie zabrałem się za naukę. Po północy zrobiłem sobie trening. To już 6 dzień ćwiczeń. Ciekawe czy po miesięcy będą jakieś rezultaty :D Czuje, że dziś mi nie wyszedł zbytnio ten post. Chyba taki dzień, albo jest już zbyt późno na pisanie cokolwiek (hahaha) :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz