niedziela, 20 września 2015

✯ Spotkanie, Simsy 4, bieg ✯

Hejka :) No i minął weekend. Mam nadzieję, że tydzień szkolny nie przezszkodzi mi na realizowaniu moich celów. Oby tak było, ale teraz przejdę do najważniejszej części posta czyli tego co dziś mi się zdarzyło :) Tego dnia po szybkim ogarnięciu domu pojechałem z rodzicami do Sulechowa i tam zostałem. Moi rodzice pojechali do Zbąszynia na bieg :) Ja w mieście odwiedźiłem przyjaciela z byłej klasy. Chodziliśmy po mieście i nadrabialiśmy tematy o których ostatnio nie mogliśmy rozmawiać ze względu, że się nie widzieliśmy całkiem długi kawałek czasu. Każdy z nas poszedł do innej szkoły i o wiele rzadziej utrzymujemy kontakty w porównaniu do kiedyś. Tak czy inaczej wszystko co zaległe chyba jest już nadrobione :D Popołudniu gdybyśmy w "piłkę nożną" butelką (hahaha) Nie mieliśmy piłki, ja jedynie miałem pustą butelkę po ColaColi :) Przyznam to była śmieszna gra. Ubawiłem się XD Później jak znudziło nam się granie poszliśmy do jego domu gdzie miałem okazję pograć chwilę w Simsy 4 :D Zbudowałem mega dziwny dom ale jestem z niego dowolony (haha) :) Gdy zbliżała się 16:30 ubrałem buty, pożegnałem się i poszedłem na przystanek PKS, gdzie okazało się iż autobus którym chciałem wracać, nie kursuje w niedzielę XD A więc wziąłem sprawy w swoje ręce i przebiegłemu kilka kilometrów z Miasta do domu :) Zrobiłem kilka zdjęć na polu. Chmury oraz tęcza były zbyt niesamowite aby ich nie sfotografować ^^ Po powrocie byłem naprawdę obolały przez nogi. Szczerze długo nie narzekałem bo po chwili wyszedłem na spotkanie z przyjaciółką i jej bratem :) Od czasu do czasu kropiło. Chodziliśmy po wsi oraz tradycyjnie rozmawialiśmy :D Spotkanie było super, mam nadzieję, że czas pozwoli nam częściej się widywać :) Resztę dnia przeznaczyłem na ogarnięcie pokoju i przygotowanie się do szkoły. Nie pozwoliłem opuścić treningu :) W ten sposób miną mi ten weekend. Zbliża się okres jesienny naprawdę wielkimi krokami. Na dworze jest coraz zimniej a ja pewnie będę częściej siedział w domu :) Jak będzie w rzeczywistości, okaże się bynajmniej chciałbym jeszcze kilka dni słonecznej jesieni :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz