sobota, 19 września 2015

✯ Początek weekendu ✯

Hejka, właśnie wstałem :) Dziś mam mega pozytywny humor, więc myślę że ten weekend dobrze się zapowiada :) Wczorajszy dzień był męczący i melancholijny. Zresztą będąc w szkole czułem smutek z pewnych powodów, ale nie jestem tu po to aby się użalać głupotami :) Czas po szkole na szczęście wszystko mi zrekompensował :) Jeździłem trochę na rowerze i zrobiłem przy okazji kilka zdjęć. Jedno z nich macie poniżej :3 Ogólnie siedziałem w domu i wygłupiałem się przy muzyce :D (hahaha) Znalazłem wczoraj też naprawdę świetne utwory, które musiały znaleźć się na mojej playliście :D Na YouTube poznałem kilka ciekawych kanałów. Oglądanie ich poprawia mi humor i samopoczucie :) Dodam jeszcze, że to zagraniczne kanały. Pod koniec dnia zrobiłem trening, który już miałem sobie zrobić :) To tyle jeśli chodzi o wczoraj. Dziś mam w planach kilka rzeczy, nie będzie nudno :D Tutaj macie linki do świetny piosenek ⬇

✯ Lady Gaga - Til It Happens To You.

✯ Sun Culture - Sea Salt.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz