środa, 7 października 2015

✯ Urodziny / zaskaczacie mnie! ✯

Hejka :) Dziś jestem w mega fajnym nastroju, oby tak zostało na częściej :D Zatem wczoraj byłem na urodzinach u kuzynki. Byli tam też inne kuzynostwo z którymi rozmawiałem i śmiałem się :) Ja zazwyczaj cały czas się śmieje, śmiech styl życia (hahaha) Na imprezie był mega ładny tort, kocham torty :>  Uroczystość szybko zleciała, no niestety jak fajnie mija czas to wszystko szybciej leci :) Dzisiaj w szkole było fajnie, mimo iż na niektórych lekcjach było nudno dało się to przeżyć. Na ostatniej lekcji z klasą byliśmy na próbie do przedstawienia szkolnego. Było śmiesznie,  przygotowują kabaret :D Dzień miną szybko. Szczerze mówiąc nie ma za bardzo o czym już więcej wspominać, no więc chciałbym wam powiedzieć jak mnie ostatnio zaskoczyliście. Na zdjęciu poniżej widać liczbę wyświetleń na moim blogu w ciągu ostatnich dwuch dni. Jeszcze niedawno cieszyłem się z 50-ciu wyświetleń jednego dnia, a tu nagle około 100-u wyświetleń dwa razy z rzędu. Jesteście niesamowici, nie wiecie jaką mi to sprawia radość oraz jak bardzo mobilizuje! Jeszcze chcę wspomnieć o jednej piosence, która dziś siedzi mi cały czas w głowie. Klip znajdziecie niżej :) To już wszystko na dzisiaj :D Jeszcze raz serdecznie dziękuję! ❤

Igor Kluczyński 

Lady Gaga - MANiCURE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz