poniedziałek, 19 października 2015

✯ Poznań / dzień poza domem ✯

Hejka, posta miałem napisać już w piątek tydzień temu. Wyszło jak wyszło. Ostatnio naprawdę sporo się działo a w dodatku jakoś nie miałem weny do pisania czegokolwiek. W poprzedni weekend było co robić :) Zacznę prosta jednak piątkiem (16.10.2015) i wyjazdem hotelarzy do Poznania na targi turystyczno - hotelarskie :D Przed godziną 07:00 rodzice przywieźli mnie na dworzec PKP z którego pociągiem mieliśmy pojechać do celu. Pół godziny później pociąg już stał na peronie. Podróż wydawała się być czasem długa. Inaczej jest gdy jest co robić w pociągu. Ja tylko siedziałem i patrzyłem się na widoki zza oknem. Zatem gdy dotarliśmy do celu, udaliśmy się następnie do miejsca organizowanego wydarzenia :) W hali było mnóstwo ludzi. Stali oni jednak w kolejce na inne wydarzenie, a właściwie PGA. Z tego co się dowiedziałem kilku popularnych Youtuberów tego dnia odwiedziło Poznań w celu uczestniczenia na tych targach. Gdy w końcu dostaliśmy bilety mogliśmy iść w swoją zawodową stronę :) Było tam dużo stanowisk pełnych ulotek i innymi ciekawymi rzeczy z różnych stron świata. Osobiście uzbierałem cały plecak tymi tematycznymi ulotkami :D Po zwiedzaniu targów udaliśmy się do Centrum Handlowego, gdzie czekaliśmy na pociąg powrotny. W Poznańskiej galerii było niesamowicie :D Było tam tak dużo nowych dla mnie sklepów, których nigdy wcześniej nie widziałem. Zaszłem do McD gdzie kupiłem sobie coś do jedzenia, oraz H&M. Znalazłem tam taką cudowną kolekcję ubrań na Halloween *-* Przykład to piżama - jednorożec :D Wygląda super, niżej znajdziecie zdjęcie :) Myślałem aby przy okazji kupić sobie jakąś nową koszulkę, lecz nie znalazłem niczego ciekawego, nawet mimo pasaż był dwupiętrowy :D Czas spędziłem tam mega przyjemnie. Będę musiał częściej odwiedzać Poznań :) Czekając na pociąg powrotny około 14:30 spotkałem Nitro. To była zabawna sytuacja. Tak samo gdy oglądałem na Snapie filmiki littlemooonster96 gdzie mówiła, że wybiera się gdzieś pociągiem. Następnie nagrała filmik z centrum handlowego, a ja już myślałem, że jesteśmy w tych samych miejscach :D (hahah) W końcu była zaproszona na spotkanie z widzami w Poznaniu tego dnia. Jak się później okazało kręciła z Warszawy :D Po prostu się wkręciłem XD Gdy wróciliśmy już do Sulechowa, każdy rozeszł się w swoją stronę, ja spotkałem się jeszcze z przyjacielem. Moja ostatnia podróż tego dnia była w kierunku domu :D Odpowiedziałem rodzicą jak było po czym pojechałem z nimi do kuzynów :) Grałem z nimi na xboxie tak długo, że postanowiłem u nich zostać na noc. To był spontaniczny plan i czyba dobrze :) Gdy coś planuje, nic mi nie wychodzi :D Podsumowując to był naprawdę niesamowity dzień! Wierze, że mógłbym częściej żyć w ten sposób. Wtedy byłoby ciekawiej, nikt nie stał by mi na mojej drodze życia. Możliwe, że jeszcze tylko 5 lat i będę w końcu mógł to wszystko poczuć na własnej skórze :D 

Igor Kluczyński

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz