czwartek, 15 października 2015

✯ Dzień nauczyciela, wolna środa! ✯

Hejka :D Wtorkowy dzień w szkole miną bardzo szybko. Do tego było pochmurnie i czasami kropił deszcz. Nie oznacza to jednak, że miałem mieć zły humor. Tego dnia byłem naprawdę rozbawiony wieloma sytuacjami. Może przez to nie mogłem się na wszystkim skupić? Byłem czymś rozkojarzony. Na lekcji wychowawczej wraz z klasą poszliśmy do szkolnej auli, gdzie nasza wychowawczyni przygotowała występ do kabaretu. Z okazji dnia nauczyciela w imieniu klasy, dziewczyny wręczyły pani bukiet kwiatów, wszyscy złożyli życzenia. Niestety później prawie wszyscy musieli wracać z powrotem na zajęcia. Miną wtorek rozpoczęła się środa. Był to dzień wolny od nauki no więc mogłem wtedy spać do południa (hahaha) :D Niestety za oknem było deszczowo.. Cały ten dzień spędziłem w domu, a planowałem gdzieś pójść / pojechać. Bywało nudno, ale dało się to przeżyć :) Dzisiaj czyli w czwartek lekcje minęły równie szybko niczym w wtorek. Po skończonych zajęciach poszedłem odwiedzić przyjaciela. Oglądaliśmy AHS i śmialiśmy się z głupot (haha) Około 17:00 byłem w domu.  Dziś z ciekawości wszedłem w internecie na mój całkiem stary profil na NK. Oglądając to co kiedyś publikowałem, byłem rozbawiony a zarazem załamany (hahaha) :D Musiałem zrobić kilka aktualizacji. To co się tam znajduje, niech tam pozostanie. Chociaż wróciły wspomnienia :) Zatem.. jutro jadę do Poznania na targi Hotelarskie. Mimo, iż ten post nie należy do długich, jutrzejszym dniem postaram się wam to zrekompensować :D Napewno będzie o czym pisać, mam taką nadzieję :)

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz