sobota, 10 października 2015

✯ Sesja / AHS / Zakupy / Snapchat ✯

Hejka, dzisiejszym postem nadrabiam dni kiedy mnie nie było :D Zazwyczaj tak robię ale warto wspomnieć. Zatem.. ostatnio aktywność odwiedzających mnie osób na blogu gwałtownie wzrosła. Cieszy mnie wasze zainteresowanie moim blogiem, więc jeszcze raz wam dziękuję!  :D Czas spędzony w szkole był mega przyjemny, z wyjątkiem piątku rano, kiedy mój stan emocjonalny był tragiczny. Moja miłość znowu zacierpiała przez ciszę. Uświadomiłem sobie także, że osoba która mi się podoba, nigdy by ze mną nie była. Bynajmniej tak zakładam.. Najgorsze jest też to, że codziennie nie mogę przestać myśleć o tej osobie. To smutne ale prawdziwe. Nie chce się już więcej tym zmartwiać na zapas no więc kontynuuje pisać o tych ciekawszych rzeczy :) W czwartek wieczorem zrobiłem sobie sesję zdjęciową, aby zmienić swoje zdjęcie profilowe na portalach internetowych. W studiu przygotowałem sobie kawałek miejsca odgradzając się stołami do ping-ponga. Miałem ze sobą również oświetlenie, tło w formie futra , lustra dla ciekawych efektów, i lampki. Przyznaję zdjęcia wyszedły fajnie! Mi się podobają :D (niżej znajdziecie efekty mojej pracy) Po sesji czekałem do 22:00 na rozpoczęcie V sezonu American Horror Story: Hotel, w którym gra rolę Lady Gaga *-* Sezon zapowiedział się super. Wywnioskowałem to z tego, że oglądałem pierwszy odcinek AHS, oraz po tym na jakim poziomie Gaga zagrała swoją rolę.  Ona jest perfekcjonistką :D Nie dziwię się dlaczego wygrała tytuł kobiety roku 2015 :D Po odcinku poszedłem spać. W piątek rano ubudziłem się z tym właśnie złym humorem. Jedynym plusem tego poranka był widok z okna na wschód słońca (zdjęcie niżej) Dobrze, że podczas lekcji mój nastrój się zmienił :) Nie miałem tego dnia języka niemieckiego oraz informatyki :D Przez ten czas wraz z dziewczynami pochodziłem po mieście. Oczywiście później wróciliśmy do szkoły. Do tego moja mama zwolniła mnie z dwóch ostatnich lekcji :D Pojechaliśmy przez ten czasy do Centrum Handlowego Focus Mall w Zielonej Górze na zakupy :) Kupiłem sobie w końcu jakąś kurtkę. Ta moja skórzana już mi nie wystarcza w takie mrozy. Po zakupach odwiedziliśmy moją kuzynkę z Zielonej Góry :) Spotkania z nimi zawsze są mega spoko :D Następnego dnia, czyli dzisiaj większość dnia spędziłem w pracy. Rano wstałem i do około 11:00 pracowaliśmy. Później na kolejną zmianę od 16:00 do 17:00 :) Czas wolny po pracy przeznaczyłem na nagranie filmików na Snapa :D Zrobiłem tam mini serię z "Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie". Było zabawnie, chociaż mi się nie nudziło :) Pomyślałem sobie, że chyba co sobotę będę nagrywał tego typu filmiki :D Będzie ciekawie :> Poniżej znajdziecie zdjęcie strony z dziennika, gdzie musiałem tą kartkę użyźnić w głębię :) Zasadziłem na niej żonkila dlatego narysowałem ten kwiat na kartce :D Za miesiąc zobaczę co się stało z tą stroną :) To już wszystko co chciałem wan przekazać. Jestem zadowolony bo żwawo poszło mi pisanie tego posta. Zaraz idę spać, a jutro trochę się pouczę :) Jeżeli jesteście ciekawi serii z "Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie" na Snapie, dodawajcie mnie :D
Snapchat ➡ igorkluczyk
Szybko, macie 24 godziny do końca oglądania filmików :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz