poniedziałek, 12 października 2015

✯ rodzinny obiad / fake septum ✯

Hejka :) Niedziela była super. Ogólnie wstałem z łóżka bardzo późno bo około 12:00 :D Stawiam, że powodem tego było nocne przeglądanie internetu do 05:00 (haha) Zatem po przebudzeniu się zabrałem się za codzienne poranne czynności. Po południu wraz z mamą odwiedziliśmy naszą rodzinę, którzy mieszkają niedaleko nas :) Byliśmy tam na obiedzie i przy okazji była to dobra okazja aby mama porozmawiała z ciocią a ja z kuzynostwem. Na początku oglądaliśmy program "Mam Talent", gdzie ludzie prezentowali swoje niezwykle umiejętności, inni wręcz przeciwnie (haha) Czasem bywały śmieszne momenty z których się śmialiśmy :D Później ja wraz z kuzynką zaczęliśmy rozmawiać o tym co zazwyczaj :) Simsy i muzyka są naszym wspólnym tematem rozmów :D Po jakimś czasie wszedłem na omegle gdzie rozmawiałem z ludźmi. No raczej normalnej rozmowy bym tego nie nazwał ale załóżmy, że rozmawiałem (haha) Większość osób tam mówiła wyłącznie po angielsku. Ja mimo iż uczę się tego języka kilkunastu lat, nadal mam z nim problem, a szkoda.. Bynajmniej było zabawnie podczas korzystania z tego portalu :D Gdy zbliżała się godzina 19:00 powoli wracałem z mamą już do domu. To był mile spędzony czas.
Poniedziałek również był niczego sobie. Zwłaszcza pierwsza lekcja XD Na pozostałych trochę źle się czułem. Miałem wrażenie jakbym nie mógł nabrać powietrza, a serce dziwnie szybko biło.  Z jakiegoś powodu czułem stres. Pytanie: przed czym? Po szkole w domu pogadałem z mamą o tym co słychać w szkole. Później poszedłem spać :) Po przebudzeniu się zacząłem przeglądać YouTube, gdzie znalazłem sposób na zrobienie tak zwanego: fake septum, czyli fałszywego przekłucia nosa :) Już od całkiem dłuższego czasu podoba mi się tego typu piercing. Zatem znalazłem potrzebne mi materiały do zrobienia takiego gadżetu i zabrałem się za jego tworzenie. Zresztą wystarczy znaleźć tylko małe metalowe kółeczko, przeciąć w którymś miejscu jego obwód, pilnikiem do paznokci przetrzeć przeciętne miejsca aby nie kuły oraz odkaźić. Przyznaję całkiem fajnie mi to wyszło :) Niżej znajdziecie zdjęcie z moim małym dziełem :D No więc poniedziałek mimo iż jest początkiem tygodnia i większość ludzi za nim nie przepada.. uważam, że dzisiejszy dzień był udany. Jutrzejszy ma być lepszy :> Oby..

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz