niedziela, 22 listopada 2015

✯ Nagrania do " Idę już bez Ciebie " ✯

Artystyczna niedziela. Tym razem chwyciłem w dłoń aparat i poszedłem nagrać kilka filmików do mojego nowego projektu. Dokładniej mówiąc, nagrałem poniekąd klip do piosenki Joy'a Division "The Eternal", tylko że materiał bardziej jest odpowiednikiem wczorajszego posta " Idę już bez Ciebie ". Wstawając jeszcze dziś rano nie myślałem nad tym aby zrobić coś takiego :D Zauważyłem, że w weekendy mam najczęściej kreatywne pomysły :) No więc tym postem mogę zdradzić kulisy tworzenia tego projektu w jakimś stopniu :D Wszystko sam nagrywałem moim aparatem Nikon. Na wideo pokazłem motyw smutku, samotności oraz moich małych podróży w okolicach wsi :) Zatem moimi planami filmowymi była moja wieś, oraz mój pokój. Więcej jednak pracował w terenie. Narazie nie mam profesjonalnego sprzętu no, ale cieszę się z tego co mam :) Już wiele razy byłem na tyle pomysłowy, żeby poradzić sobie w różnych trudniejszy sytuacjach przy tworzeniu czegoś. Myślę, że kiedyś będę tworzyć cokolwiek jeszcze lepiej przy profesjonalnym sprzęcie. Muszę tylko dążyć do tego :) Wracam za kulisy... Przysiadłem sobie na ławce obok stawku. Przy okazji zrobiłem kilka ciekawych zdjęć. Jedno z nich szczególnie mi się podoba, ale wstawię je na Instagrama :)
✯  Zapraszam! ➡ igorkluczyk
Chciałem dziś zmontować cały klip wraz z muzyką i tekstem, ale u taty na laptopie nie znalazłem żadnego programu do montowania filmów. Nie zamierzałem jednak pobierać potrzebnego mi programu, w końcu to nie mój laptop. Jestem osobą cierpliwą, więc poczekam aż będę mógł mieć swój :) Przez ten czas spróbuję pomyśleć gdzie uda mi się zmontować klip. Jestem naprawdę zadowolony z mojej dzisiejszej pracy,  fajnie się przy niej bawiłem :D I to jest chyba najważniejsze. Gdyby coś ruszyło w kierunku skończenia projektu dam wam znać :) 

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz