piątek, 20 listopada 2015

✯ Fajny dzień - Piątek ✯

Piątek nieco dziwny, spontaniczny dzień ważne, że fajny :) Obudziłem się trochę spóźniony, ciężko było wstać na pierwszą lekcję Matematykę której nie mało być. W dodatku zapowiedziano sprawdzian na tej godzinie. Będąc już w szkole pod klasą, w ostateczności z innymi stwierdziśmy, że nie idziemy na matematykę. Siedzieliśmy przez ten czas w sklepiku i rozmawialiśmy :) Dzisiejsze lekcje mijały tak szybko. Czułem takie dziwne uczucie, że ten dzień musi być fajny i nie należy narzekać na większość otaczających mnie i innych rzeczy. Brakowało mi kogoś dzisiaj. Zresztą w klasie było stosunkowo mało osób. Po szkole musiałem iść do lekarza wypełnić kartę zdrowia, później mogłem w końcu wrócić do domu :) Pod wieczór miałem gości. Wraz z kuzynem i kuzynką oraz Tomkiem bawiliśmy się w chowanego (hahah) Gadaliśmy też z ludźmi na omegle. Chciałem iść szybko spać, ale i tak zasnąłem jak zawsze czyli po północy. Skończył się dziwny "fajny dzień" :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz