poniedziałek, 30 listopada 2015

DIY: Świąteczne lampiony

Hejka! :D Święta zbliżają się małymi krokami, więc postanowiłem nieco udekorować z tej okazji mój pokój robiąc lampiony!  :) Inspirowałem się pomysłami z internetu, a więc każdy będzie mógł znaleźć i zrobić coś dla siebie :3 Zatem..
Do stworzenia tej dekoracji potrzebowałem:
✯ ✯ ✯
- 2 słoików,
- Pasty do zębów,
- 2 wstążki,
- 2 świeczki,
- Gąbke,
- Waciki higieniczne,
- Kartkę z ołówkiem i nożyczkami :)
✯ ✯ ✯
Na początku znalazłem dwa zbędne słoiki. Jeden mniejszy, drugi większy aczkolwiek każdy może wziąć jaki chce :) Wszystko wedle swoich upodobań :D Następnie na kartce narysowałem gwiazdę, po czym ją wycięciem. Tutaj również można zaszaleć wycinając jakiekolwiek wzorki lub symbole :D Przygotowałem sobie tace na której umieściłem substancje pasty do zębów :) Później podłożyłem gwiazdę w wybrane miejsce na słoiku. Gąbką nabrałem pastę po czym zaczęłem ja rozprowadzać dookoła gwiazdy :) Punkt po punkcie, aż zapełni się cały słoik :D Po nałożeniu na słoik substancji przeczekałem kilka minut aż pasta wyschnie. Po wyschnięciu, górną część słoika obwiązałem czerwoną wstążką :) Te same procedury wykonujemy z drugim słoikiem :D  Następnie dookoła niego położyłem waciki które mają symbolizować śnieg ❄ Do lampionów włożyłem świeczki, tak zwane podgrzewacze :D Poniżej na zdjęciach są lampiony, pokazałem jak widać je zaa dnia oraz w nocy :) Osobiście jestem zadowolony z efektu końcowego mojej pracy :> Takie lampiony to bardzo prosta do wykonania i tania dekoracja. Osobiście ciepło polecam do zrobienia sobie czegoś takiego :) Fajna zabawa jest podczas ich tworzenia :D
✯ POWODZENIA! ✯
To mój pierwszy DIY na moim blogu i mam nadzieję, że nie ostatni :) Planuje jeszcze coś ładnego sobie zrobić przed świętami. Gdybym już coś miał z chęcią napisze kolejny DIY!  :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz