sobota, 13 lutego 2016

✯ Zakupy! ✯

Hejka, dzisiejszy dzień był mega fajny :) Wraz z bratem pojechałem do galerii w Zielonej Górze na zakupy, gdzie mieliśmy kupić jakieś nowe ubrania dla siebie.  Z tego względu, że ciągnie mniejsze do tematów związanych z modą i sztuką, chodzenie po sklepach i szukanie czegoś ładnego jest dla mnie czymś ciekawym :D Pozatym chętnie lubię rozmyślać co z czym połączyć, co do czego dodać aby wyszła jakaś interesująca stylizacja. To jest super :3 Wracając do dzisiejszego dnia.. W centrum odwiedziliśmy kilka popularniejszych sklepów, które najczęściej odwiedzam będąc tam. Doszedłem do wniosku, że rzeczy z wyprzedaży są cudowne! Warto zaglądać na takie regały z obniżamy bo naprawdę można znaleźć coś dla siebie w bardzo przystępnej cenie. Osobiście w sieci odzieżowej Bershka kupiłem niesamowitą letnią koszulkę oraz bluzę w mocno obniżonej cenie.  Warto?  Pewnie, że warto!  Po zakupie tych rzeczy męczyłem brata jak bardzo uwielbiam wyprzedaże (hahaha) :D Będąc w galerii nie straciłem okazji, nie odwiedzając McDonald's. Wiele osób jest przeciwna temu co serwuje ta restauracja, ja natomiast nie jestem, lubię od czasu do czasu tam wpaść bez wyrzutów sumienia :) Czas szybko zleciał po czym musieliśmy wracać na autobus do domu.  po drodze przeszliśmy przez deptak oraz duży plac niepodległości. Ciągle się wygłupiałem i śpiewał bratu piosenki :D Po godzinie 16:00 byłem już w domu. Kocham gdzieś jeździć, więc ten dzień uważam za bardzo udany :)

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz