środa, 24 lutego 2016

✯ Koncert Meli Kotelul ✯

Hejka! ✯ Jestem bardzo podekscytowany, że mogę z wami podzielić się moim szczęściem związanym z niedzielnym koncertem Meli Kotelul ❤ Zatem cała historia rozpoczęła się przyjściem o 15:00 do przyjaciela z którym pojechałem na koncert. Na początku siedzieliśmy i gadaliśmy, z upływem czasu coraz bardziej cieszyliśmy się z koncertu :D o około 18:15 mieliśmy pociąg do Zielonej Góry gdzie odbyła się impreza :) Całkiem dawno nie jechałem pociągiem więc się cieszyłem, że akurat dziś mogłem nim jechać :D Na miejscu skakałem z radości, nie dawałem przyjacielowi żyć z mojego szczęścia (hahaha)  :D  Gdy byliśmy już na miejscu,  wystarczyło nam tylko czekać aż rozpocznie się koncert ❤❤ No i wreszcie nadeszła to niesamowita chwila gdy ujrzałem tak uzdolnienią wokalistę jaką jest Mela! ✯ Piosenka leciała za piosenką, a ja często śpiewałem (haha)  :D Koncert był nie do opisania, Mela wyglądała super i co najważniejsze wystąpiła genialnie ❤ Na koncercie najbardziej podobały mi się takie piosenki jak: Żurawie Origami, Fastrygi i Ulotna Melodia :D Chyba zawsze tak jest, że najlepszy czas szybko zalatuje,a ten gorszy pozostaje :/ Najważniejsze, że świetnie bawiłem się na koncercie!!! ❤ udało mi się nawet zrobić zdjęcie z Melą z pod sceny ❤❤❤ Jestem mega zadowolony z tego zdjęcia ✯ Wychodząc z koncertu wziąłem dla siebie plakat związany z trasą koncertową Meli Kotelul "Migracje '16 " :) Całą drogę powrotną przeszliśmy prawie że w biegu (haha)  musieliśmy zdążyć na ostatni pociąg, na który i tak w rezultacie nie zdążyliśmy (haha)  :D został już nam jedynie autobus . Skierunkowaliśmy się w stronę PKS  gdzie nagle nasz ostatni autobus odjechał. To było trochę śmieszne ale i tak zachowałem zimna krew i próbowałem opanować sytuację.  Przyjechała po nas moja mama :)  W domu po wydarzeniu jak i do teraz żyje koncertem i wierzę, że jeszcze kiedyś zagra tam koncert ❤ To zdecydowanie była najlepsza niedziela wszech czasów, liczę że przed mną będą tylko lepsze :D No i zdecydowanie częściej muszę jeździć na jakiekolwiek imprezy, koncerty itp :D

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz