środa, 24 lutego 2016

✯ Sobota w Trzebiechowie / urodziny ✯

Hejka! Od samego początku wiedziałem, że będę musiał o tym dniu napisać na blogu ❤ W sobotę (20.02.2016) akurat tak się złożyło, że mój tata z bratem jechali do Trzebiechowa na turniej piłki halowej, no i postanowiłem zabrać się tam z nimi :) Kiedyś już tam byłem na zawodach i naprawdę zachwycony jestem pałacem oraz parkiem w stylu angielskim który tam się znajduje ✯ Nie mogłem stracić okazji by tam nie pojechać :) Jadąc tam miałem mega uśmiech na twarzy, miałem kilka godzin sam na sam z podziwianiem tej niesamowitej architektury oraz parku który tego dnia był taki magiczny ❤ Jak widać do tej pory emocje mnie jeszcze trzymają (hahah) :D Pochodziłem, to był w pewnym sensie spacer no i oczywiście robiłem sporo zdjęć :) Było niesamowicie przejść obok tak ciekawego budynku wpatrując sztukaterie która go zdobi :D Po dłuższej przechadcce poszedłem na hale gdzie odbywał się turniej. Spotkałem tam trzy koleżanki z klasy i kolegę :3 Rozmawialiśmy i oglądaliśmy jak zawodnicy grają między sobą. Przyznam było tam naprawdę fajnie :D Sam miałem nawet chęć wziąć piłke i zagrać z innymi!  :> Około 13:00 zbieraliśmy się do powrotu do domu :) Z radością pożegnałem się z tym miejscem. Wiem, że jeszcze kiedyś tam wrócę, bo mam pewne plany związane z tym miejscem :33
O 16:00 pojechałem autobusem do Sulechowa gdzie odbywały się urodziny mojego kolegi. Było fajnie,  przyglądaliśmy pewną grę na komputerze i od czasu do czasu piliśmy wino :) Czas szybko zleciał, po czym musiałem już wracać do domu. uważam, że ta Sobota była naprawdę cudowną, chciałbym aby każda byka tak udana jak ta ❤ Dopilnuje aby tak było :)

Igor Kluczyński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz