wtorek, 23 lutego 2016

✯ Nowa profilówka ✯

Hejka! ❤ W czwartek (18.02.2016) miałem bardzo dobry dzień. Nie oznacza to, że każdy kolejny to katastrofa (haha) :D Żyje z dnia na dzień, mam marzenia, realizuje je.. Ostatnia środa nie była za dobra, aczkolwiek jestem zadowolony z tego, że czwartek to wszystko zrekompensował! ✯ Dzień w szkole był bardzo przyjemny, powiem nawet, że mimo kilku cięższych przedmiotów pracowało mi się przyjemnie :) Po powrocie do domu z szkoły postanowiłem coś zmienić. Tym razem była to moja profilówka :D Zrobiłem sobie kilka czarno - białych zdjęć i uważam, że nie wyszły najgorzej :3 Zawsze jakoś tak mam, że przy robieniu zdjęć, robię ich dużo i wybieram z 3 - 5 najlepszych :D Po szkole poszedłem do studia i przygotowałem sobie miejsce do tworzenia. Tym razem fotografie stylizowane na nowoczesne zetknięcie z sztuką. Ogólnie jestem zadowolony z całokształt mojej pracy.  Nagrałem nawet kilka krótkich filmików jak śpiewam między innymi "Marry The Night" oraz "Venus" z repertuaru Lady Gagi ❤ Od czwartku jestem wiary, że każdy kolejny mój dzień może być tak cudowny jak ten, i faktycznie tak było :D Następnego dnia w piątek pod wieczór pojechałem z tatą do Ciegacic na zajęcia teatralne, gdzie przedstawiali skecze kabaretowe :) Było super, ludzie tam są bardzo przyjemni. Chciałbym właśnie zacząć działać w jakimś kierunku artystycznym i kabaret to zawsze jakiś nowy początek,  nowe doświadczenie. Myślę, że dobrze będę się tam czuć i to jest ważne :) Podsumowując, nie warto się przejmować gorszym dniem, kolejny następny musi być tylko lepszy! Trzymajcie się! ✯

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz