wtorek, 5 stycznia 2016

✯ Próby i występ ✯

Cześć kochani ❤ Witam was bardzo serdecznie w nowym już roku 2016 :D Moje postanowienia noworoczne dotyczą się także tego bloga. W tym roku się wezmę w garść i będę regularnie coś publikować na blogu :) Myślę, że nie będzie tu wiało nudą :3 Okey zatem, w ten poniedziałek i wtorek musiałem iść do szkoły mimo iż inne szkoły nie szły. Na szczęście nie odczułem nawet tego powrotu po dłuższej przerwie, cały poniedziałek przesiedziałem na auli na próbach do chóru :D Dziś we wtorek miałem występ świąteczny dla nauczycieli i innych pracowników szkoły.  To było naprawdę ciekawe a zarazem artystyczne wydarzenie. Scena wyglądała cudownie.  Absolutnie jest w moim stylu :3 Dzisiaj również znów mogłem poczuć to wspaniałe uczucie śpiewając do publiczności :) Tym występem spełniłem jakąś część mojego postanowienia noworocznego :D Jestem zadowolony i dumny z dzisiejszego występu :) To był bardzo dobry dzień :D Wieże, że w tym roku nie tylko na tym się skończy. Nadal chcę więcej i więcej :D Pasja i serce kieruje mnie na właściwą pozycję.

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz