czwartek, 7 stycznia 2016

✯ Zimowa sesja zdjęciowa ✯

Hejka! Jestem naprawdę zadowolony i szczęśliwy z tego powodu, że dziś mogłem w końcu zrobić sobie zimową sesję zdjęciową! :D Już od całkiem dłuższego czasu planowałem zrobić sobie kilka ciekawych zdjęć z tłem otulonym białym śniegiem :3 Jeszcze jakiś czas temu byłem zdania, że w najbliższym terminie taka sesja będzie w ogóle niemożliwa ze względu na brak śniegu, no ale pogoda wszystkich zaskoczyła obdarowując nas tym grudniowo - styczniowym złotem :D Mój pomysł na tą sesję był spontaniczny, no i uważam że takie pomysły są najlepsze :) W sumie moja bujna wyobraźnia, kreatywność oraz motywacja do pracy pozwala mi na dużo, dużo więcej. Oczywiście mnie to bardzo cieszy :) Smakowałem plecak w potrzebne mi rekwizyty i aparat po czym poszedłem do parku znajdującego się w mojej wsi :D Oczywiście standardowo musiałem znaleźć jakieś patyki które posłużyły by mi za statyw do aparatu (hahaha) :D Na szczęście znalazłem to co potrzebowałem, mogłem zabierać się do pracy.. Na początku w pierwszej stylizacji pozowałem z:
- Czapką z futerkiem,
- Ciemną kurtką,
- Białą koszulką,
- Białymi krótkimi szortami oraz
- Butami wojskowymi.
Jako rekwizyt miałem lampion z zapaloną świeczką w środku.
Do mojej drugiej stylizacji użyłem:
- Białej koszulki,
- Białych krótkich szortów,
- Butów wojskowych,
i to wszystko :D
Moim rekwizytem było duże, białe prześcieradło. Zdjęcia przy nim wychodzą tak ciekawie i artystycznie :) Osobiście jestem bardzo bardzo zadowolony i dumny, że udało mi się coś takiego stworzyć :D To była wspaniała zabawa! Uważam nawet, iż opłaca się wyjść z domu i porobić coś ciekawego co się lubi robić :) Ważne też, że czuję się dobrze i nie jestem chory :D

Igor Kluczyński

Photo by: Igor Kluczyński studio ©
07.01.2016 / Kalsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz