środa, 6 stycznia 2016

✯ Śnieg! ✯

Tak! Nareszcie nadszedł ten moment gdy po obudzeniu się i wejrzeniu zza okno wszystko było białe *-* To takia ekscytująca chwila,    czułem się wtedy taki szczęśliwy! :D Cieszyłem się jak dziecko i myślę, że w głębi serca jeszcze nim jestem (hahaha) :3 Z tego podekscytowania wyszedłem aż na balkon boso. Było bardzo zimno ale opłacało się :) Około 12:30 byłem w Sulechowie gdzie odwiedziłem przyjaciela. Oglądaliśmy fajny program o urządzaniu wnętrz, czyli coś dla mnie :D O 14:00 siedziałem już na korkach z Matematyki. Po drodze porobiłem kilka zdjęć z udziałem natury i oczywiście śniegu! Zdjęcia znajdziecie poniżej :D Po korepetycjach znów spotkałem się z przyjacielem. Gdy byłem już w domu zaczęłem przygotowywać ubrania oraz rekwizyty do zimowej sesji zdjęciowej o której od dawna już marzyłem :D To właśnie jest powód dlaczego widok śnieg tak bardzo mnie ucieszył :) Pod wieczór rozpoczęłem trening. Jestem naprawdę zmotywowany do ćwiczenia, może za niedługo pomyślę o siłowni? Kto wie :D Ten dzień sprawił, że ciągle miałem uśmiech na twarzy :) Chciałbym aby każdy dzień był taki dobry, pełen radości jak ten ❤

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz