czwartek, 31 grudnia 2015

✯ Ostatni dzień roku 2015 ✯

Cały grudzień miał w sobie pełno fantastycznych chwil o którtch nie miałem okazji wspomnieć tutaj na blogu. Czasem niektóre ciekawe wydarzenia kumulują się w jednej chwili, przez co później trudno to wszystko opisać :D Ten rok też był taki. Czasem bywały w nim nieprzewidziane świetne chwilę a czasem smętne i nudne. Ogólnie uważam że ten rok jest bardzo bardzo udany :)
Podsumowując ten rok :
- Spełniłem swoje marzenie występując na Festiwalu Piosenki wykonując utwór ARTPOP.
- Po raz pierwszy mogłem być nad chmurami lecąc samolotem do Warszawy.
- Poznałem wiele nowych świetnych osób.
- Po raz pierwszy na prawdę się zakochałem.
- Miałem okazję być na wielu interesujących uroczystościach. 
- Stworzyłem wiele tekstów i zdjęć na sesjach z których jestem naprawdę zadowolony.
- Zyskałem pewność siebie.
- W tym roku wróciłem na bloga po rocznej nieobecności.
- I co najważniejsze, przekonałem się kim jestem i kim chciałbym być w przyszłości :) 
Mówiłem sobie, że ten rok będzie moim rokiem i faktycznie w jakimś stopniu tak było.  Wieże, że również nowy rok 2016 będzie moim rokiem i osiągne w nim jeszcze więcej niż dotychczas :D W nowym roku intensywnie wezmę się do pracy by osiągnąć upragniony sukces. Tym razem większość nie skończy się w słowach, lecz w działaniach idących dobrą ścieżką :) Tobie jako czytelnikowi mojego bloga, życzę Ci osiągania w nowym roku samych sukcesów. Spełniaj marzenia nie patrząc czy komuś to się podoba czy nie :) Bądź szczęśliwy, żyj pięknem życia i nie bój się porażek oraz gorszych dni :) Za każdą wysoką górą znajduje się tęczowa dolina gdzie wszytko jest jak w bajce :) Noś głowyę wysoko jakbyś miał na niej koronę :D Dziękuję Wam oraz Tobie z całego serca, że jesteście tu i czytasz tego posta :) Przyczyniacie się, do tego że nadal chce pisać i tworzyć. Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję! ❤ 
Szczęśliwego nowego roku, dozobaczenia w 2016! ✯✯✯

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz