niedziela, 16 października 2016

✯ Nowy rozdział ✯

Nareszcie po zbliżających się już prawie siedmiu miesiącach kompletnej ciszy i nie dawaniu jakichkolwiek znaków życia wracam. Czytając tego posta nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo tęskniłem za pisaniem tutaj, za opowiadaniem i tworzeniem. Siedem miesięcy dla niektórych to nie duży odstęp czasu, dla mnie jednak ten czas trwał wieczność. Przez ten okres życie wiele mi pokazało. To najlepsze i najgorsze siedem miesięcy mojego życia. Czas w którym byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Czas w którym cierpiałem z napiętych sytuacji które mnie przerastały. Czas różnych imprez na których poznawałem wiele ciekawych osób. Czas odkrywania tajemnic nie korzystnych dla mnie.  Przez siedem miesięcy ustatkowałem trochę swoje życie.  Mam wszystko co chciałbym mieć, a nawet więcej. Zmieniłem swoje poglądy dotyczące wielu rzeczy. Inaczej teraz patrzę na przykład na to co przynosi człowiekowi szczęście. Mniejsza... ostatni czas był dla nie tak jakby podróżą. Powoli wchodzę w dorosłe życie i to jest przerażające. Dorosłość znaczy obowiązki, praca i odpowiedzialność. W marcu zacząłem swoją pierwszą prace w Barze. Jako młoda osoba która chce sobie trochę dorobić uważam, że dobrze trafiłem. Jeszcze do tego zyskałem dość spore doświadczenie w zakresie gastronomi i pracy z ludźmi. Całe wakacje przeznaczyłem na pracę, umożliwiło mi to większy dostęp do rzeczy które są mi potrzebne do tworzenia. Mogłem w końcu pozwolić sobie na kupno swojego pierwszego komputera z którego mam więcej możliwości aby być tu częściej, pisać o sobie i sprawach które nas otaczają. Mogę tworzyć tego bloga spełniając przy okazji samego siebie. Wracając do sprzętu, mam już plany na nowy rok w którym na pewno go dobrze wykorzystam.
Podczas mojej nieobecności udało mi się odbyć pierwszą bardziej profesjonalną sesję zdjęciową do albumu który zatytułowałem : "W swoją stronę" . Niżej znajdziecie zdjęcia z tej właśnie sesji.
Co tu więcej mówić, zaczynam działać na nowo!  Na koniec przepraszam oraz dziękuję, że tu jesteś i czytasz tego posta! Do zobaczenia :)

Igor Kluczyński







2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń