niedziela, 23 października 2016

✯ PGA, ludzie i koncert - wyjazd do Poznania ✯

Hej :)
W Sobotę pojechałem z moim przyjacielem do Poznania na Targi Poznańskie gdzie odbywało się PGA czyli Poznań Game Arena. Czyli wszystko co związanie z grami, Internetem oraz osobami działającymi w nim. Około godziny 10:00 byliśmy już w Poznaniu głównym na dworcu PKP. Stwierdziliśmy, że puki jest okazja kupimy bilet powrotny. Chyba jestem osobą spostrzegawczą bo stojąc w kolejce o bilet dostrzegłem w tłumie ludzi Radka Pestkę czyli modela, który wygrał 5 edycję polskiego Top Model. Jest on osobą publiczną, aczkolwiek widząc go nie czułem kompletnie tego, że tak jest. Kiedyś właśnie myślałem inaczej. To, że ktoś występuję w mediach to tak naprawdę nic nie znaczy w rzeczywistości :) Przechodząc do kolejnej myśli, udaliśmy się do będącego w tym samym budynku Centrum Handlowego - City Center gdzie zjedliśmy śniadanie. Doszło tam do całkiem dziwnej sytuacji. Po prostu siedzieliśmy i rozmawialiśmy a grupki ludzi się jakby na nas patrzyły. Czuliśmy się dziwnie więc dla rozluźnienia sytuacji mój przyjaciel żartował, że siedzi obok nas ktoś popularny z YouTub'a i się nie mylił. (hahaha) My akurat nie znaliśmy tej osoby ale sam fakt, że ludzie go znali i robili sobie z nim zdjęcia. Po tym wszystkim postanowiliśmy w końcu pójść na PGA. Była tam masa ludzi, każdy miał inne aspiracje, cel dla którego tam przyjechał. Przede wszystkim targi były nastwione na prezentacje stanowisk skomputeryzowanych z najpopularniejszymi grami internetowymi takimi jak CS - GO  oraz League of Legends. Organizowane nawet były turnieje z tych gier. Były też stanowiska ludzi niższych lotów, którzy zaczynają swoją działalność z tworzeniem gier. Nie zabrakło oczywiście stanowisk z gadżetami, koszulkami oraz innymi rzeczami które zachęcają do kupienia ich. Osobiście nic sobie nie kupiłem. Przechodząc z hangaru do hangaru spotykaliśmy mnóstwo ciekawych ludzi którzy przebrali się w różnych bohaterów gier i nie tylko :) Zrobiłem sobie nawet kilka zdjęć z tymi osobami. Atmosfera było bardzo fajna, co chwilę coś się działo. Nie mogliśmy się tam nudzić. Naprawdę było tak dużo stanowisk, że nie można było wszystkiego zobaczyć :D Jeśli chodzi o osoby działające w Internecie, miałem okazję zobaczyć Tivolta, Stuu oraz JDabrowski :) Oczywiście stało przy nich tłumy ludzi. Udało mi się zrobić zdjęcie z Tivoltem, które znajdziecie poniżej. Po kilku godzinach chodzenia i spełnieniu wszystkich celów związanych z PGA poszliśmy na deptak w Poznaniu. Idąc w zupełnie nie wiadomym kierunku doszliśmy do Starego rynku! Będąc tyle razy w Poznaniu nigdy nie było okazji odwiedzić tego miejsca aż w końcu się udało. Ten rynek jest przepiękny, utwierdziło mnie to, że Poznań to jedno z najpiękniejszych miast w Polsce jakie odwiedziłem :) Chodziliśmy dalej i zwiedzaliśmy, później nie mogliśmy odmówić sobie wypicia ciepłej kawy w
McCafe. My jako podróżnicy musieliśmy pochodzić trochę po mieście w celu odkrywania jakiś interesujących miejsc. Doprowadziło to do tego, że zastanawiałem się czy się przypadkiem nie zgubiliśmy. Na szczęście intuicja i orientacja w terenie wyprowadziła nas z powrotem. Poznań bardzo duże miasto a i tak udało mi się spotkać znajomych. To takie fajne uczucie kiedy spotyka się kogoś znajomego w całkiem obcych regionach :D Jeszcze potem nawet razem wracaliśmy do domu. Czas nam szubko leciał. Wróciliśmy do punktu początkowego czyli dworca PKP z Centrum Handlowym. W końcu kupiłem sobie PowerBanka, którego potrzebowałem. Widziałem też nowy album Die Antwoord oraz Lady Gagi "Joanne", ale powstrzymałem się na razie z jego kupnem. Niespodziewanie załapaliśmy się też na koncert Eweliny Lisowskiej W City Center ! To niesamowite, że wszystko to działo się w jeden dzień :D Najlepsze zakończenie koszmarnego tygodnia. Około 20:00 wyjeżdżaliśmy już z Poznania. Pociąg o dziwo był przepełniony i niektórzy musieli nawet siedzieć na ziemi. Po godzinie jazdy byliśmy już z powrotem w domu. I tak miną jeden z lepszych i co najważniejsze ciekawych,  nie nudnych dni ! Nienawidzę nudy więc doceniam każdy taki wyjazd jak ten :) Mam nadzieję, że też weekend wykorzystałeś/aś na zrobienie czegoś całkiem innego niż zazwyczaj :3

Igor Kluczyński









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz