środa, 30 marca 2016

✯ Pizza! Powrót do szkoły ✯

Hejka :D Czas szybko mija, zwłaszcza ten najlepszy :) Moja przerwa świąteczna trwała do środy, kiedy musieliśmy wrócić w ten dzień do szkoły na normalne lekcje.  w wtorek prawie cały czas się obijałem,  zamiast szybko sprzątać słuchałem Lady Gagi i śpiewałem do jej piosenek,  tego dnia byłem praktycznie ciągle sam w domu więc mogłem trochę głośniej pośpiewać niż zwykle :3 Po południu spontanicznie zadzwoniła do mnie przyjaciółka. Przygotowałem się i wyszedłem się z nią spotkać :) poszedłem do jej domu i wraz z jej siostrą i kuzynem postanowiliśmy zamówić coś do jedzenia ❤ Przez 2 godziny szukaliśmy jakiejkolwiek restauracji, po długiej i całkiem zabawnej naradzie zdecydowaliśmy na Sulechową "Mafie". Zamówiliśmy 2 pizze oraz kebaba,  oczywiście dla mnie bo ja je kocham ❤ Bardzo fajnie spędziliśmy ten ostatni czas wolnego od szkoły rozmawiając i śmiejąc się :D
W środę nadszedł czas na powrót do szkoły. Trochę narzekałem, że trzeba wracać w środę bo to bynajmniej jak dla mnie najcięższych dzień tygodnia ale o dziwo dziś było całkiem całkiem fajnie :D Moja dzisiejsza pobudka wyglądała tak, że nie chciałem wstawać i wolałem dłużej pospać niż pojechać na pierwszą lekcję :D To była tylko religia, więc chyba nic nie straciłem :) Obecnie, nie ukrywam nawet cieszę się, że dziś mogłem spotkać się z moją ekipą :3 Dzień w szkole również szybko zleciał. Po powrocie do domu zdrzemnąłem się po czym zabrałem się za robienie projektu z chemii na jutro. Zeszło mi to do około 23:30 :) Później posprzątałem w pokoju i przygotowałem rzeczy na jutro. Lubię harmonię (często jej po prostu nie ma haha), uwielbiam zasypiać z świadomością, że wszystko jest na swoim miejscu. Jestem trochę (może czasami bardzo) perfekcjonistą ale o tym chyba napisze osobnego posta :D Zatem teraz wszystko powoli wraca na swój odpowiedni tor. Każde święta powodują mały chaos który trzeba opanować, a więc zabieram się do roboty i zaczynam pracować..

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz