wtorek, 29 marca 2016

✯ X-Demon, art & dance, święta ✯

Hejka kochani ❤ Jak się czujecie? Ja nadal żyje i osobiście czuje się świetnie! Co prawda spotykały mnie i nadal mnie spotykają dni w których czasami wszystkiego mi się odechciewa ale jak to mówią, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem (hahaha) :D Jestem zdziwiony ale też podekscytowany, że niedawno temu rozpoczął się obecny rok a już tak wiele się w nim wydarzyło :3 Święta to dobry czas do tworzenia. W ostatnim czasie udało mi się zrobić dwie twórcze pracę a konkretne związane z fotografią i filmem. W pierwszym projekcie fotografowałem siebie z wykonaną przez mnie ARTPOP Mask z której jestem bardzo zadowolony :) Drugi projekt polegał na stworzeniu filmiku w którym tańczę do piosenki "Judas" Lady Gagi :D Przygotowałem bardzo ciekawe wizerunkowo studio do tworzenia. Efekty tej pracy możesz znaleźć u mnie na Instagramie: IGORKLUCZYK, natomiast zdjęcia poniżej :D 24 marca w czwartek rozpoczęła się przerwa świąteczna i z tego powodu w X-Demonie w Zielonej Górze zorganizowano imprezę z wstępem od mojego rocznika :D Pojechałem na nią z przyjaciółką z którą dawno się nie widziałem. W klubie było naprawdę nieziemsko, czułem się tam rewelacyjnie. X-Demon to naprawdę świetne miejsce do impreziwania i zabawy :> Osobiście mi się bardzo podobało ❤ Z przyjaciółką od czasu do czasu tańczyliśmy i rozmawialiśmy. Dużo osób się całowało, doszło nawet do bujki. Przed północą postanowiliśmy wyjść z X-Demona by pójść do baru na kebaba :) Po zjedzeniu udaliśmy się w stronę supermarketu, ale niestety był zamknięty. Udaliśmy się więc na pobliską stacje benzynową, gdzie kupiliśmy coś do picia. Stamtąd zadzwoniłem do rodziców aby po nas przyjechali i następnie udaliśmy się pod X-Demona, gdzie mieliśmy nas odebrać :) Po około 30 minutach odebrali nas w wróciliśmy do domu :) To była jedna z najlepszych i najciekawszych nocy jaką pamiętam ❤ ❤ Święta Wielkanocne spędziłem w domu, odwiedziłem też rodzinę :) Fajnie, że już staje się coraz cieplej i wszystko budzi się do życia. Ten szczególny czas miną tak szybko. Na szczęście jeszcze wszysko przed mną!  ✯

Igor Kluczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz